Napok óta üzemzavarokat és fennakadásokat okoz a fővárosi kábeltévé, internet és telefonszolgáltatásban, hogy ismeretlen tettesek több mint egy hete nagytételben lopják a UPC budapesti hálózataiból a társasházak zárt szekrényeiben elhelyezett műszaki berendezéseket.
Napok óta üzemzavarokat és fennakadásokat okoz a fővárosi kábeltévé, internet és telefonszolgáltatásban, hogy ismeretlen tettesek több mint egy hete nagytételben lopják a UPC budapesti hálózataiból a társasházak zárt szekrényeiben elhelyezett műszaki berendezéseket.
A társaság minden bűncselekmény ügyében megtette a rendőrségi feljelentéseket és a szükséges intézkedéseket.
A budapesti szolgáltatási területeken több kerületben is olyan mértéket öltöttek a lopások, hogy azok azonnali pótlása helyenként már nehézségekbe ütközik.
A tettesek eddig összesen mintegy 50 (csak tegnap 12) olyan berendezést loptak el, amik színesfémtelepeken értékesíthetetlenek, csak a konkurensek által felhasználhatók...
Eddig a legtöbb esetben néhány óra alatt sikerült helyreállítani a szolgáltatást, de ha továbbra is ilyen mértékben folynak a lopások, akkor ez akár napokat is igénybe vehet.
A törvény szerint egyébként a szolgáltatás helyreállítására 72 órája van a cégnek, ezt követően alkalmazhatják a számlajóváírást, mint kártalanítást. (Népszabadság)
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








