"Az MDF-et az MSZP egyik tagozatának tekintem politikai értelemben. Ha rajtam múlik, így is fogunk hozzájuk viszonyulni, de erről kell egy testületi döntés is" - közölte Orbán Viktor szombaton a Népszabadság azon felvetésére, hogy Dávid Ibolya MDF-elnök szerint új fejezetet kell nyitni az ellenzéki pártok között, s félre kell tenni az érzelmi politizálást.
A Fidesz elnöke szerint "ez a történet véget ért, a legrosszabb az lenne, ha elkezdenénk minderről vitatkozni". A legnagyobb baj az lenne - tette hozzá -, ha a jobboldal "erkölcsileg megbicsaklana": nem lehet egyszer átmenni a másik oldalra, azután visszakéredzkedni. Ha ezt egyszer megengedi a szövetség, akkor darabjaira fog hullani - jelentette ki Orbán Viktor.
Dávid Ibolya szerint viszont már két választáson is bebizonyosodott, hogy az MSZP győzelmének egyetlen garanciája van: Orbán Viktor. Szerinte "megbukott az egy a tábor, egy a zászló elve, megbukott a jobboldali egypártrendszer népfrontos politikája". Más, színes, több lábon álló jobboldali politika kell, amellyel nyerni lehet 2010-ben. De ezt a Fidesz nem vette észre, a választásokon a "gereblyére lépett, az fejbe kólintotta, de nem tanult belőle, csak egy púp nőtt a fejére, ezt keresztelték el »frakciószövetségnek«.
Dávid Ibolya szombaton az MDF választmány előtt az ellenzéki együttműködés kapcsán azt javasolta: nyissanak új fejezetet. Viszont Orbán Viktorról változatlanul mint a Fidesz vezénylő tábornokáról beszélt, aki katonákat gyűjt, és hadgyakorlatokat tart a Várban. "Háborúzik, de a magyar közvélemény már csak egy Háry Jánost lát, aki a bicskájával hadonászik a ködben" - tette hozzá. Szerinte a Fidesznek a következő hónapokban is csak egyetlen politikai témája lesz: az MDF molesztálása.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








