"Az MDF-et az MSZP egyik tagozatának tekintem politikai értelemben. Ha rajtam múlik, így is fogunk hozzájuk viszonyulni, de erről kell egy testületi döntés is" - közölte Orbán Viktor szombaton a Népszabadság azon felvetésére, hogy Dávid Ibolya MDF-elnök szerint új fejezetet kell nyitni az ellenzéki pártok között, s félre kell tenni az érzelmi politizálást.
A Fidesz elnöke szerint "ez a történet véget ért, a legrosszabb az lenne, ha elkezdenénk minderről vitatkozni". A legnagyobb baj az lenne - tette hozzá -, ha a jobboldal "erkölcsileg megbicsaklana": nem lehet egyszer átmenni a másik oldalra, azután visszakéredzkedni. Ha ezt egyszer megengedi a szövetség, akkor darabjaira fog hullani - jelentette ki Orbán Viktor.
Dávid Ibolya szerint viszont már két választáson is bebizonyosodott, hogy az MSZP győzelmének egyetlen garanciája van: Orbán Viktor. Szerinte "megbukott az egy a tábor, egy a zászló elve, megbukott a jobboldali egypártrendszer népfrontos politikája". Más, színes, több lábon álló jobboldali politika kell, amellyel nyerni lehet 2010-ben. De ezt a Fidesz nem vette észre, a választásokon a "gereblyére lépett, az fejbe kólintotta, de nem tanult belőle, csak egy púp nőtt a fejére, ezt keresztelték el »frakciószövetségnek«.
Dávid Ibolya szombaton az MDF választmány előtt az ellenzéki együttműködés kapcsán azt javasolta: nyissanak új fejezetet. Viszont Orbán Viktorról változatlanul mint a Fidesz vezénylő tábornokáról beszélt, aki katonákat gyűjt, és hadgyakorlatokat tart a Várban. "Háborúzik, de a magyar közvélemény már csak egy Háry Jánost lát, aki a bicskájával hadonászik a ködben" - tette hozzá. Szerinte a Fidesznek a következő hónapokban is csak egyetlen politikai témája lesz: az MDF molesztálása.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.