A Magyar Szolidaritás Szövetsége néven megalakult a Fidesz és a Kereszténydemokrata Néppárt (KDNP) frakciószövetsége. A testület elnöke Orbán Viktor a Fidesz, társelnöke pedig Semjén Zsolt, a KDNP vezetője.
A Magyar Szolidaritás Szövetsége néven megalakult a Fidesz és a Kereszténydemokrata Néppárt (KDNP) frakciószövetsége. A testület elnöke Orbán Viktor, társelnöke pedig Semjén Zsolt a KDNP vezetője.
A Fidesz és a KDNP frakciószövetségének megalakulása után hétfőn létrejön a két párt önálló képviselőcsoportja is. A tervek szerint még aznap mindkét frakció megválasztja saját vezetőjét, akire Orbán Viktor és Semjén Zsolt közös előterjesztést tesz.
Semjén Zsolt közölte: eddig 23-an jelezték, hogy a KDNP-frakcióban kívánnak dolgozni. A politikus sem cáfolni, sem megerősíteni nem kívánta, hogy ő lesz a frakció vezetője.
Orbán Viktor ugyanakkor azt mondta, hogy a pártelnökség és a szövetség irányításán kívül nem vállal újabb megbízást, nem lesz a Fidesz képviselőcsoportjának vezetője. A pártelnök azt mondta, hogy még négy emberrel tárgyal a frakcióvezetésről.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








