Nem mindennapi „köntösbe" burkolózott történetet göngyölítettek fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Bevetési Igazgatóságának pénzügyőrei az M1-es autópályán.
Ez a világ legértékesebb ruházati márkája: évek óta vezeti a listát, de nagyon jön fel a francia vetélytárs
A Nike Inc. amerikai sportszergyártó lett a legértékesebb márka a világon a ruházati cikkek és kiegészítők kategóriájában a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összegzése szerint. A listán a világ 50 legértékesebb ruházati márkája szerepel.
A Nike azóta őrzi a listavezető helyét, hogy a Brand Finance 2015-ben bevezette ezt a kategóriát. Az amerikai gyártó tulajdonában lévő márka értéke 31,3 milliárd dollár, ami 5,6 százalékkal alacsonyabb az egy évvel korábbihoz képest. Megtartotta második helyét a francia Louis Vuitton is, amelynek a márkaértéke 12,2 százalékkal, 26,29 milliárd dollárra nőtt.
A tavalyi negyedik helyről a harmadik helyre jött föl egy másik francia luxusmárka, a Chanel, amely erőteljes, 27 százalékos márkaértéknövekedést ért el, 19,39 milliárd dollárra. A negyedik helyre csúszott a Gucci 17,8 milliárd dolláros márkaértékkel a tavalyi 18,11 milliárd dollárról.
A minősítés összeállítói kiemelték a kínai Bosideng márkát, amely sikeresen megvetette lábát az európai piacon. A cég márkaértéke 12 százalékkal, 1,9 milliárd dollárra emelkedett, ami a 47. helyhez volt elég a listán. A Bosideng több üzletet nyitott Európában, együttműködött neves tervezőkkel, köztük a Hermes korábbi kreatív igazgatójával, Jean Paul Gaultier-vel, és számos nemzetközi divatbemutatón vett részt.
A leggyorsabban növekvő márka a francia Celine divatházé: egy év alatt a márka értéke 51 százalékkal, 2,9 milliárd dollárra emelkedett. A jelentés összeállítói szerint, ahogy a fenntarthatóság egyre nagyobb hajtóerővé válik a ruházati márkák között, olyan globális gyorsdivatházak, mint a H&M és a Zara márkaértéke csökken, az előbbinek a márkaértéke 26 százalékkal, 9,4 milliárd dollárra, az utóbbinak pedig 15 százalékkal, 11 milliárd dollárra esett.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








