Ez a világ legértékesebb ruházati márkája: évek óta vezeti a listát, de nagyon jön fel a francia vetélytárs
Megtartotta második helyét a francia Louis Vuitton is, amelynek a márkaértéke 12,2 százalékkal, 26,29 milliárd dollárra nőtt.
Megtartotta második helyét a francia Louis Vuitton is, amelynek a márkaértéke 12,2 százalékkal, 26,29 milliárd dollárra nőtt.
Arra a kérdésre kerestük a választ, hogy mennyi idő alatt térül meg egy-egy könyv ára, illetve hogyan és mennyiért lehet belevágni a gyűjtésbe.
Hatalmas átalakításokat jelentett be a kifli.hu, ami minden vásárlót érinteni fog. A cég ugyanis új szállítási idősávokat vezetett be, amikkel spórolhatunk a bevásárláson.
Egy Facebook-csoportban bukkantak rá Kóbor János, az Omega frontemberének aranylemezére.
A legmagasabbra értékelt munkáltatók sorrendben az Audi Hungaria, a Bosch Magyarország, és a Penny Magyarország.
Soha többé nem térhet vissza az otthonába Szilágyi István fia, ugyanis a XVII. kerületi ingatlan árverezése elkezdődött.
A celebeket a pénztermelő képesség, a tartalmasság és a profizmus és a közösségi médián belüli aktivitás alapján rangsorolták.
Hatalmasat bukhatsz, ha ezzel fizetsz a boltban.
Mit tudnak ennyiért ezek a pénzek?