David Ellison az iparági szakértők szerint hatalmas fogást csinált a UFC médiajoginak megszerzésével - pedig még az is lehet, hogy először veszteséges lesz a bolt.
Az elemzők által várt veszteséggel szemben nyereséggel zárta az idei második negyedévet a Tesla Inc. amerikai elektromosautó-gyártó vállalat.
A június végén zárult három hónapban a Tesla adózott eredménye 104 millió dollár, részvényenként 50 cent lett az egy évvel korábbi 408 millió dollár és 2,31 dollár egy részvényre jutó veszteség után. A szakértők által inkább figyelemmel követett egyszeri tételek nélkül számolt részvényarányos eredmény 2,18 dollár lett a tavalyi második negyedévi 1,12 dollár veszteséget követően. A Tesla negyedéves bevétele 5 százalékkal, 6,04 milliárd dollárra csökkent a második negyedévben az egy évvel korábbi 6,4 milliárd dollárról.
A Tesla 90 ezer 650 autót szállított le a negyedévben, ez 2,5 százalékkal több az első negyedévi 88 ezer 400-nál, de 4,8 százalékkal kevesebb a tavalyi második negyedévinél. A járműgyártó nem vállalkozott arra, hogy előrejelzést adjon a második fél évre arra hivatkozva, hogy nehéz megjósolni, miként alakul a fogyasztói hangulat, ugyanakkor fenntartotta azt a korábbi célkitűzését, hogy tavalyhoz képest az idén 36 százalékkal több, mintegy 500 ezer autót szállít le.

Könnyen százezres bírságba futhat rengeteg magyar: kiadták a figyelmeztetést, erre kevesen gondolnak
Szakértők szerint a szabadságolások miatt augusztusban különösen nagy a veszélye annak, hogy a Cégkapun keresztül érkező hivatalos iratok elkerülik a figyelmet.

Szívszorító posztban búcsúzik a legendás budai cukrászda: "Szamos Miklós belehalt ebbe a fájdalomba"
Szamos Miklós mindössze órákkal azután halt meg, hogy a legendás cukrászdát be kellett zárniuk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Vállalkozásod van? Így csökkentheted az áramköltségeket akár harmadával, beruházás nélkül
Szalai Sándort, az E.ON szakértőjét kérdeztük az energiaszolgáltató új tarifacsomagjáról.


