A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Újra együtt zenél Majka és Curtis, miután utóbbi átesett a rehabilitáción. A duó a szakítás előtt roppant népszerű volt, évi 34 koncertet adtak, és egy-egy fellépésen többmillió forintot is megkereshettek. A szakítás anyagilag is nehéz lehetett Curtisnek, most azonban, hogy újra ketten állnak színpadra, mind a ketten jobban járhatnak.
Ismét együtt zenél Majka és Curtis, apáris így másfél év után lép újra színpadra együtt - szúrta ki az énekes Instagram oldalán a bejelentést az Index. A két rapper azután távolodott el egymástól, hogy Majka bejelentette, nem hajlandó tovább együtt dolgozni Curtis-szel annak drogproblémái miatt.
Curtis, azaz Széki Attila akkor azt vállalta, hogy rehabilitációra megy, amiről korábban be is számoltunk. Akkor azt írtuk, hogy Curtis rehabilitációja akár 2,5 millió forintba is kerülhetett, legalábbis az interneten fellelt árak szerint, de a legolcsóbb programok is több százezer forintba fájnak. Curtis végül átesett a rehabilitáción és már egy ideje újra zenél.
Most pedig Majka bejelentette, hogy újra együtt lépnek fel Curtis-szel. Az Instaprofilján közzétett bejelentésében Majoros azt írja: lehet, hogy néha el kell távolodni egymástól, hogy újra közelkerülhessenek. Majka kiemeli, hogy ez részükről nem egy üzleti húzás volt, ezért nagy felhajtás nélkül, leginkább a korábban leszervezett programokra állnak össze ismét. Ezt írja a bejegyzésében:
Curtis sokat bukhatott a szakítással
Abban az időszakban, amikor Majka szakított Curtis-szel, nagyon jól ment a duó szekere. Akkor megírtuk iparági forrásokra hivatkozva, hogy egy kisebb fellépésért is 3 millió forintot zsebelhetett a duó, egy nagyobb, 6-8 ezer fős koncerten pedig akár 10 millió forint is összejöhetett.
Curtis akkor nagyjából félmillió forintot kereshetett egy fellépéssel, a névtelen iparági forrás szerint pedig szólóban mindössze ennek a felét kérhette el a szakítás után.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A közösen írt dalokból persze ezután is származott bevétel, ez évenként egymillió forint lehetett akkor. A közös fellépések azonban rendkívül népszerűek voltak, a szakítás évében 34 fellépésük volt. Most, hogy újra együtt dolgoznak, vélhetően továbbra is nagy lesz a kereslet a duó iránt, így könnyen lehet, hogy Curtis és Majka sokkal több pénzt is kereshet, mint azt egyéniben tették.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








