A piaci átlagot jóval meghaladó ütemben, 17 százalékkal nőtt tavaly a hitelállomány a CIB Bank KKV üzletágában.
Majka egykori barátja elárulta, hogyan is működik a YouTube-nál a reklámbevételek, és a megtekintések utáni kifizetés. Curtis szerint eléggé kaotikus a helyzet, de korábban egy magyar előadónak 20 millió forint körüli összeget is kiutalt már a videómegosztó. Nekik azonban legsikeresebb számuk, a Belehalok után a töredéke járt.
Hasraütésszerűen, kiszámíthatatlanul osztja a pénzt a zenészeknek a YouTube a zenészeknek a videómegtekintések, reklámbevételek után - panaszkodott Curtis, azaz Széki Attila a Borsnak. A Majkától nemrégiben különváló zenészt annak apropóján kereste meg a lap, hogy a videómegosztó oldalon mint 24 milliós megtekintéssel az év legnépszerűbb magyar klipje lett az egyik még egykori előadótársával, és Király Viktorral előadott számuk.
- értékelt Curtis, aki azonban kijelentette: nem a videómegosztótól érkező pénzekből fog meggazdagodni.
"Mi levédetjük az adott dalt, aztán időnként valamit küldenek, de ugyanez van a rádiós- és tévés jogdíjakkal is. A YouTube-os kifizetések nem is az Artijsuson keresztül mennek, szóval azt se tudom, hogy ezek igazából hova vannak bekötve" - értetlenkedett, majd arról beszélt, hogy korábban egy közismert magyar előadó egy nagy slágere után 20 millió forintot kapott a YouTube-tól, míg ők a szintén nagyon sikeres Belehalok című számért ennek a töredékét kapták. "A rádióknál például valamikor pofára megy és vagy bizonyos okok miatt többet játszák az adott dalt, vagy beírják, hogy többet játszák" - tette hozzá.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hatályon kívül helyezték Harvey Weinstein nemi erőszakos ítéletét
- A világ élvonalában a Richter – döntöttek az osztalékról
- Nagy Márton személyesen is tolmácsolta a kormány ultimátumát
- Női holttestet találtak az egyik szentesi utcán – leszúrhatták
- Három kínai űrhajós vette célba a Mennyei Palotát
- Megújul Horvátország légiereje