Friss felmérés szerint a vállalatok idén jóval visszafogottabb béremelési ajánlatokkal kezdik a tárgyalásokat, mint az előző években.
Majka egykori barátja elárulta, hogyan is működik a YouTube-nál a reklámbevételek, és a megtekintések utáni kifizetés. Curtis szerint eléggé kaotikus a helyzet, de korábban egy magyar előadónak 20 millió forint körüli összeget is kiutalt már a videómegosztó. Nekik azonban legsikeresebb számuk, a Belehalok után a töredéke járt.
Hasraütésszerűen, kiszámíthatatlanul osztja a pénzt a zenészeknek a YouTube a zenészeknek a videómegtekintések, reklámbevételek után - panaszkodott Curtis, azaz Széki Attila a Borsnak. A Majkától nemrégiben különváló zenészt annak apropóján kereste meg a lap, hogy a videómegosztó oldalon mint 24 milliós megtekintéssel az év legnépszerűbb magyar klipje lett az egyik még egykori előadótársával, és Király Viktorral előadott számuk.
- értékelt Curtis, aki azonban kijelentette: nem a videómegosztótól érkező pénzekből fog meggazdagodni.
"Mi levédetjük az adott dalt, aztán időnként valamit küldenek, de ugyanez van a rádiós- és tévés jogdíjakkal is. A YouTube-os kifizetések nem is az Artijsuson keresztül mennek, szóval azt se tudom, hogy ezek igazából hova vannak bekötve" - értetlenkedett, majd arról beszélt, hogy korábban egy közismert magyar előadó egy nagy slágere után 20 millió forintot kapott a YouTube-tól, míg ők a szintén nagyon sikeres Belehalok című számért ennek a töredékét kapták. "A rádióknál például valamikor pofára megy és vagy bizonyos okok miatt többet játszák az adott dalt, vagy beírják, hogy többet játszák" - tette hozzá.
Ne szórakozz a NAV-val: 74 ezres tartozása volt, már terrorcselekménnyel gyanúsítják a magyar férfit
A férfinak 74 ezer forint adótartozása volt, a vádirat szerint ennek megfizetésére szólították fel.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Milyen lakáscélod van? Vásárlás vagy felújítás?
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy mit gondolnak olvasóinknak a lakás-előtakarékosságról.
-
Milliókat is bukhatnak a lakástulajdonosok, ha nem figyelnek erre
Arra keressük a választ, hogy az olvasóink a lakásukat vagy ingatlanjukat érinthető káresemények közül mitől tartanak a leginkább.
-
Ingatlant vennél vagy felújítanál a lakásszámládból?
Arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen célra fordítanák szívesen lakás-előtakarékossági szerződésüket.
-
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain (x)
Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!