A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Számlának látszó iratot küldözget egy Intercontact Mérnökiroda Kft. nevű cég. Főleg a középvállalkozások a célpontja: pénzt követelnek, mondván, nem fizették be a számlát, ha pedig a cégek nem fizetnek, telefonon is megkeresik őket. Csakhogy az egész átverés, azok járnak jól, akik résen vannak és eszük ágában sincs fizetni.
100 ezer forint körüli össgeről küldözget számlát magyar vállalkozásoknak egy gárdonyi cég, az Intercontact. A papír azonban nem számla, apróbetűvel rajta van, hogy ez igazából csak egy ajánlat - írja az Index, amelynek több olvasóját is megtalálta a cég.
P.-éktől például majdnem százezret követeltek, de résen voltak, nem fizettek. G. -éknél nem érték be a levéllel, miután a cég nem fizetett, egy nő fel is hívta őket, követelve a pénzt. A kolléga, akivel beszélt, megkérte, hogy küldje el a számla másolatát, legyen szíves, mert ők nem tudják, hogy potnosan miért kéne fizetniük még. G. végül maga hívta vissza a nőt, hogy mégis mit akar a kamuszámlájával. "A néni egészen rutinos, mert fizetési felszólítást csak szóban tesz, írásban csak a számlát küldi, ahol is elhelyez egy tartalmilag irreleváns zavaros megjegyzést, amire később hivatkozhat, ha lebukna. Ha pedig valaki élesebben reklamál, akkor egyből küldi a storno számlát és közli, hogy tévedés történt" - írta nekik az egyik vállalkozó, aki fel is akarta jelenteni, de a dolog nem ment könnyen, így inkább hagyta az egészet.
Az Index már néhány éve is írt a cégről és az átverésről, de a nő nem igazán volt készséges. Viszont biztos, hogy sokak ész nélkül fizetnek a s látszólagos számlát kézhez kapva: a cég az elmúlt fél év alatt 3,3 milliós árbevétel mellett csinált rögtön 1,7 milliós adózott eredményt az "egyéb információs szolgáltatással".
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója