A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Elégedettek a szállodaipar szereplői, az év első két hónapjában 5-10 százalékkal értek el nagyobb forgalmat tavalyhoz képest. A következő évek fejlesztései az ágazat jelentős növekedését vetítik előre - mondta a Magyar Időknek Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke.
Könnyid László kiemelte: kedvező trendre utal, hogy januárban több mint 25 százalékkal emelkedett a belföldi turisták száma Budapesten, és a Balatonnál is 22 százalék feletti növekedést mértek. Véleménye szerint ez részben annak köszönhető, hogy változtak a lakosság utazási szokásai. Újra divattá vált vidékről Budapestre utazni, a magyarok kezdik újra felfedezni a főváros nevezetességeit, továbbá kulturális és nemzeti értékeinket, gasztronómiánkat. Hozzátette:
A szállodaszövetség elnöke beszélt arról is, hogy az elkövetkező években a fejlesztési elképzelések megvalósulásával országos szinten jelentős minőségi ugrás várható a szállásszolgáltatásban, ami az ágazat további növekedését vetíti előre. Ebben a Kisfaludy szálláshely-fejlesztési program is nagy szerepet játszik, amely kifejezetten a kisebb családi vállalkozások, panziók előrelépését segíti.
Könnyid László elmondta, hogy januárban a külföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma is jelentősen, 7,6 százalékkal nőtt a tavaly januári magas bázishoz mérten. A kedvező ár/érték arány mellett a biztonság nagyon erős vonzerő a magyarországi utazások szempontjából - mutatott rá. Hozzátette: van még hová fejlődni a külföldi piacokon, indokolt a gyógyvizeinket, az egészségturizmust népszerűsítő intenzív marketingkampány a megújuló országmárkával, mert sok helyütt elavult a magyar turisztikai kínálatról kialakult kép. Megjegyezte, hogy a V4-országokkal közös ázsiai turisztikai kampány máris kedvező eredményeket mutat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök
- Kaiser Ferenc: a mérsékelt izraeliek nem Iránt féltik, hanem az amerikai fegyvercsomagot
- Az iráni elnök egyelőre nem köti Izraelhez a hajnali akciót
- Lázár János döntött: szétrobbantották a MÁV központját
- Kiderült, mikor indul az új otthonfelújítási program
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben