Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
Egyre többen foglalkoznak Magyarorszgáon spárgatermesztéssel. A kereslet töretlen a jó minőségű magyar termék iránt, és a hazai piacon is egyre nagyobb a fogyasztás - írja a Magyar idők.
A spárga termőterülete évről évre nő Magyarországon, 2014-ben 1200 hektáron foglalkoztak a növény termesztésével, ma már több mint 1400 hektáron gazdálkodnak. A márciusban indult ültetvénytelepítési támogatáshoz a Magyar Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács eddig 40 hektárra adott ki igazolást a termőhelyi alkalmasságról. A szervezet elnöke szerint a spárga ugyan költségigényes növény, megéri termeszteni.
A folyamatosan növekvő belső fogyasztás mellett az itthon megtermelt spárga 80 százaléka külpiacra kerül. Németország és a skandináv államok a legfontosabb exportpartnerek. Az Agrárgazdasági Kutató-intézet (AKI) adatai szerint tavaly a spárga külkereskedelmi aktívuma 2,15 milliárd forintot tett ki.
Az AKI jelentése szerint a Budapesti Nagybani Piacon a fehér spárga kilója 700 forintért kapható, a zöldet 800 forintért kínálják a kereskedők.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








