A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Idén jubilál a BrandFestival. A 15. születésnapját ünneplő rendezvény Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. Az elmúlt rendezvényeinken a majd 400 márkáról szóló, 640 előadást, közel 6500 résztvevő követte. A BrandFestival azért is válhatott Közép-Európa jelentős stratégiai csúcstalálkozójává, mert tartalom központúan építkezik. A Budapest Music Center-ben, október 29-30-án megrendezésre kerülő eseményen az "Márkalojalitás" alapgondolata mentén elemzi a jövőt a több, mint 100 előadó.
A legutóbbi rendezvény óta sok minden történt. De nagyon kevesen számítottak arra, hogy szinte a teljes médiapiac a feje tetejére áll. Mind az offline, mind az online területen zajlottak tulajdonosváltások, fúziók, új médiatermékek születtek, s meglévők tűntek el. A tulajdonosi átrendeződéseket nem elsősorban az organikus fejlődés vezérelte, inkább a negatív piaci folyamatok kényszerítették ki. Az állam a médiaügynökségi bónuszokat érintő szabályozásával és a reklámadó bevezetésével aktívan avatkozott be a médiapiac működésébe. A Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül zajló megrendeléseivel tovább növelte befolyását. Beigazolódott a darwini tétel: nem a legerősebbek maradnak életben, hanem a leginkább alkalmazkodni képesek. A piaci konszolidáció tovább folytatódik - egészen más dolog arról beszélgetni, hogy egy márka 15 vagy 20 százalékkal fog nőni, mint arról, hogy egy negyed év alatt miért csökkent a negyedével
"A növekedési lehetőségek elősegítése és a profitabilitás megőrzése érdekében a cégvezetőknek új stratégiai irányokat kell kijelölniük. Versenyelőnyt szerezhetnek a vállalati erőforrások racionalizálásával, a termékfejlesztéssel, az alacsonyabb árakkal, az innovációval, a portfólió-bővítéssel, működési folyamatok egyszerűsítésével és a márka iránti lojalitás növelésével. A vásárlási gyakoriság és a fogyasztói kosarak méretének köszönhetően 1 lojális vásárló 9 nem elkötelezett vásárlóval helyettesíthető." - nyilatkozta Barna Tamás, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa.
Évről-évre a nemzetközi szinten jegyzett "sztárelőadók" és a hazai "nagyágyúk" társaságában közös szellemi játékra hívjuk a marketing- és kommunikációs területek érintettjeit. Idén számos újítással jelentkezünk. Az újra kétnapos esemény célja bemutatni az "Márkalojalitás" irányait, elemezni a legfőbb szakmai trendeket. A lojalitást nem lehet egyetlen kampánnyal kivívni, ehhez hosszú távú építkezésre, folyamatos, átgondolt ügyfél interakciókra van szükség. Az erős márkákkal szemben nagyobb a vásárlók bizalma, elégedettsége, s lojalitása, ugyanakkor kisebb az árérzékenységük, és nagyobb az árrugalmasságuk. Mindezek a hatások igen jelentős mértékben képesek növelni a vállalat nyereségességét.
A nemzetközi tudásimportra mindig nagy hangsúlyt fektettünk. Az inspirációs "makro témák" mellett olyan tudást is kínálunk, ami közvetlenül is befolyásolja az üzletmenetet. A világ egyik legismertebb márkastratégiai tanácsadója, Thomas Gad bevezet bennünket a márkaépítés jövőjébe. Mellette többek között olyan világhírű egyéniségeket köszönthetünk, mint Nina Oswald, az Interbrand Közép-Kelet Európai igazgatója, Kaoru Sugano, a "Sound of Honda/Ayrton Senna" kampány megálmodója, a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Arany Oroszlánt besöprő Dentsu Tokyo sztárkreatívja, a világhírű digitális reklámügynökség, a The Barbarian Group médiaigazgatója, Colin Nagy. Olyan kiemelkedő egyéniségek, akiktől nemcsak érdekfeszítő válasz várható, de megközelítéseikkel hozzájárulhatnak a kívánt új és progresszív válaszok megfogalmazásához.
A BrandFestival elsősorban a márkák szakmai eseménye. E mellett természetesen a tematika évről-évre izgalmas szakmai muníciót ad a kommunikációs ágazat más szereplői számára is. Akármire is jön majd a Tisztelt Hallgatóság - legyen az a személy közeli élmény varázsa, networking, tudásszerzés - ezek az előadások revelációt fognak okozni. Muszáj időnként energiával, tudással feltöltekezni, kiszakadni a darálásból, amire jó apropó egy ilyen rendezvény.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A rendezvény tematikáját úgy állítottuk össze, hogy az előadások, beszélgetések olyan szinergiákat alkossanak, amit a megjelentek a saját ágazatukban tudnak hasznosítani.
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben: www.brandfestival.hu
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- A benzin ára 25, míg a gázolajé 27 forinttal múlta felül az átlagos régiós üzemanyagárat a KSH friss statisztikája alapján
- Férfi vízilabda ob I - Nyert a Honvéd és az Eger
- Javul a brit uralkodó egészsége
- Párizs 2024: átvették a lángot a franciák - videó
- Nyílik az élelmiszerolló: csak az olcsó és a prémium a kelendő
- London: orosz barát gyújtogatót állítottak bíróság elé