Mi lesz az üzem sorsa?
A fogyasztó megtartásának művészete: nálad a kulcs? (x)
Idén jubilál a BrandFestival. A 15. születésnapját ünneplő rendezvény Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. Az elmúlt rendezvényeinken a majd 400 márkáról szóló, 640 előadást, közel 6500 résztvevő követte. A BrandFestival azért is válhatott Közép-Európa jelentős stratégiai csúcstalálkozójává, mert tartalom központúan építkezik. A Budapest Music Center-ben, október 29-30-án megrendezésre kerülő eseményen az "Márkalojalitás" alapgondolata mentén elemzi a jövőt a több, mint 100 előadó.
A legutóbbi rendezvény óta sok minden történt. De nagyon kevesen számítottak arra, hogy szinte a teljes médiapiac a feje tetejére áll. Mind az offline, mind az online területen zajlottak tulajdonosváltások, fúziók, új médiatermékek születtek, s meglévők tűntek el. A tulajdonosi átrendeződéseket nem elsősorban az organikus fejlődés vezérelte, inkább a negatív piaci folyamatok kényszerítették ki. Az állam a médiaügynökségi bónuszokat érintő szabályozásával és a reklámadó bevezetésével aktívan avatkozott be a médiapiac működésébe. A Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül zajló megrendeléseivel tovább növelte befolyását. Beigazolódott a darwini tétel: nem a legerősebbek maradnak életben, hanem a leginkább alkalmazkodni képesek. A piaci konszolidáció tovább folytatódik - egészen más dolog arról beszélgetni, hogy egy márka 15 vagy 20 százalékkal fog nőni, mint arról, hogy egy negyed év alatt miért csökkent a negyedével
"A növekedési lehetőségek elősegítése és a profitabilitás megőrzése érdekében a cégvezetőknek új stratégiai irányokat kell kijelölniük. Versenyelőnyt szerezhetnek a vállalati erőforrások racionalizálásával, a termékfejlesztéssel, az alacsonyabb árakkal, az innovációval, a portfólió-bővítéssel, működési folyamatok egyszerűsítésével és a márka iránti lojalitás növelésével. A vásárlási gyakoriság és a fogyasztói kosarak méretének köszönhetően 1 lojális vásárló 9 nem elkötelezett vásárlóval helyettesíthető." - nyilatkozta Barna Tamás, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa.
Évről-évre a nemzetközi szinten jegyzett "sztárelőadók" és a hazai "nagyágyúk" társaságában közös szellemi játékra hívjuk a marketing- és kommunikációs területek érintettjeit. Idén számos újítással jelentkezünk. Az újra kétnapos esemény célja bemutatni az "Márkalojalitás" irányait, elemezni a legfőbb szakmai trendeket. A lojalitást nem lehet egyetlen kampánnyal kivívni, ehhez hosszú távú építkezésre, folyamatos, átgondolt ügyfél interakciókra van szükség. Az erős márkákkal szemben nagyobb a vásárlók bizalma, elégedettsége, s lojalitása, ugyanakkor kisebb az árérzékenységük, és nagyobb az árrugalmasságuk. Mindezek a hatások igen jelentős mértékben képesek növelni a vállalat nyereségességét.

A nemzetközi tudásimportra mindig nagy hangsúlyt fektettünk. Az inspirációs "makro témák" mellett olyan tudást is kínálunk, ami közvetlenül is befolyásolja az üzletmenetet. A világ egyik legismertebb márkastratégiai tanácsadója, Thomas Gad bevezet bennünket a márkaépítés jövőjébe. Mellette többek között olyan világhírű egyéniségeket köszönthetünk, mint Nina Oswald, az Interbrand Közép-Kelet Európai igazgatója, Kaoru Sugano, a "Sound of Honda/Ayrton Senna" kampány megálmodója, a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Arany Oroszlánt besöprő Dentsu Tokyo sztárkreatívja, a világhírű digitális reklámügynökség, a The Barbarian Group médiaigazgatója, Colin Nagy. Olyan kiemelkedő egyéniségek, akiktől nemcsak érdekfeszítő válasz várható, de megközelítéseikkel hozzájárulhatnak a kívánt új és progresszív válaszok megfogalmazásához.
A BrandFestival elsősorban a márkák szakmai eseménye. E mellett természetesen a tematika évről-évre izgalmas szakmai muníciót ad a kommunikációs ágazat más szereplői számára is. Akármire is jön majd a Tisztelt Hallgatóság - legyen az a személy közeli élmény varázsa, networking, tudásszerzés - ezek az előadások revelációt fognak okozni. Muszáj időnként energiával, tudással feltöltekezni, kiszakadni a darálásból, amire jó apropó egy ilyen rendezvény.
TÍZEZREKET SPÓROLHATSZ BANKVÁLTÁSSAL!
A bankszámla mindennapi életünk része. A munkabér, nyugdíj, ösztöndíj jellemzően bankszámlára érkezik. Segítségével kényelmesen intézhetjük a pénzügyeinket, akár otthonról is. Ahhoz azonban, hogy bankszámlád valóban azt nyújtsa, amire szükséged van, körültekintően kell választanod. Mielőtt kiválasztanád bankszámládat, nézz szét a Pénzcentrum megújult bankszámla kereső kalkulátorában! Állítsd be a személyes preferenciáidat, és versenyeztesd a pénzügyi szolgáltatókat, hiszen a megalapozott döntés a Te érdeked! Egy testre szabott bankszámlával a költségeken is rengeteget spórolhatsz! (x)
A rendezvény tematikáját úgy állítottuk össze, hogy az előadások, beszélgetések olyan szinergiákat alkossanak, amit a megjelentek a saját ágazatukban tudnak hasznosítani.
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben: www.brandfestival.hu
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- Csehország Ukrajna 4-5 legnagyobb hadianyag-szállítója között van
- Kétpárti támogatást kapott az Ukrajnának nyújtandó segély az Egyesült Államokban
- Egy venezuelai földműves a legidősebb férfi a Földön
- Orbán Viktor nagy energiaügyi ígéretet tett Szerbiának
- Az eddig hittnél jóval több gyermek volt koronavírusos – itt a bizonyíték
- Otthagyja egyik csatára a PSG-t, már sejthető az is, hol folytatja
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


