Egyre több üresen hagyott benzinkút az utak mellett, kevés új belépő és koncentrálódó szerkezet jellemzi az üzemanyag forgalmazást piacát - írja a Napi Gazdaság.
Február közepéig összesen 5 gépjármű üzemanyag forgalmazással foglalkozó cég volt kénytelen felszámolást kezdeményezni saját maga ellen. Felszámolások után üresen maradnak a benzinkutak, a kút tulajdonos egyre kevésbé tudja őket kiadni új vállalkozásoknak.
2010-ben 9,5 %-al kevesebb üzemanyag fogyott, mint az azt megelőző évben. Ennek a következményeként, az üzemanyag forgalmazás növekvő cégbezárási trendjével kilóg az Opten céginformációs szolgálat adatbázisából kiolvasható az összes iparágat átfogó stagnáló csődképből.

Az egyre növekvő benzin és gázolajárak tovább nehezíthetik a kutasok dolgát. A benzin és gázolaj is átlagosan 359-360 Ft-ért tankolható a kutakon. Szólás Nándor, az Avia franchise hálózat vezetője szerint az ágazat koncentrálódása mellett egyre több benzinkút fog üresen maradni az új belépők számában bekövetkezett csökkenés hatására.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


