Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Egyre több üresen hagyott benzinkút az utak mellett, kevés új belépő és koncentrálódó szerkezet jellemzi az üzemanyag forgalmazást piacát - írja a Napi Gazdaság.
Február közepéig összesen 5 gépjármű üzemanyag forgalmazással foglalkozó cég volt kénytelen felszámolást kezdeményezni saját maga ellen. Felszámolások után üresen maradnak a benzinkutak, a kút tulajdonos egyre kevésbé tudja őket kiadni új vállalkozásoknak.
2010-ben 9,5 %-al kevesebb üzemanyag fogyott, mint az azt megelőző évben. Ennek a következményeként, az üzemanyag forgalmazás növekvő cégbezárási trendjével kilóg az Opten céginformációs szolgálat adatbázisából kiolvasható az összes iparágat átfogó stagnáló csődképből.

Az egyre növekvő benzin és gázolajárak tovább nehezíthetik a kutasok dolgát. A benzin és gázolaj is átlagosan 359-360 Ft-ért tankolható a kutakon. Szólás Nándor, az Avia franchise hálózat vezetője szerint az ágazat koncentrálódása mellett egyre több benzinkút fog üresen maradni az új belépők számában bekövetkezett csökkenés hatására.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


