Közzétette a Starbucks 2009 negyedik negyedévi eredményeit: a világ legnagyobb kávézólánca gyakorlatilag megnégyszerezte bevételeit. Kérdés, mikor jön végre Magyarországra is.
A legfrissebb adatok szerint a kávézólánc nyeresége 2009 utolsó három hónapjában 241,5 millió dollár volt, szemben az egy évvel korábbi 64,3 millió dollárral. Elemzők szerint a számok azt mutatják, hogy a Starbucks visszanyerte a fogyasztók bizalmát, akik a gazdaságilag nehezebb hónapok után már nem mindennapi kávéjukon spórolnak.
Ugyanakkor a hálózatnak súlyos árat kellett fizetnie a racionalizálás érdekében: bezárták például a kisebb forgalmú kávézókat, több ezer embert pedig elbocsátottak.
Hamarosan Magyarországon is nyílik
A hírek szerint a Váci utcában idén nyílik az első Starbucks kávézó Budapesten. Korábban a magyar üzletek megnyitásának időpontjáról csak azt közölték, hogy a nyitás előtt két-három héttel szokták megkezdeni a marketingkampányt.
Az biztos, hogy az egyik legnagyobb magyar álláskereső honlapon jelenleg is található olyan hirdetés, amely a Starbucks budapesti üzletébe keres dolgozókat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A régióban először 2008 januárjában, Prágában nyitott üzletet a világ legnagyobb és legismertebb kávézólánca, tavaly áprilisban Lengyelország következett. Ma összesen tizenegy Starbucks működik Prágában, Varsóban és Wroclawban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója