Bár a magyarországi autópiac közel 60%-os zuhanásához képest sokkal visszafogottabb visszaesést szenvedett el a győri Audi-gyár, de azért még így is hatalmas pofont kapott az egység. Ennek ellenére a vezetőség és a márka bizakodóan tekint a jövőbe.
Nemcsak a válság miatt visszaesett fogyasztói kereslet, hanem a Volkswagen csoport Kínában felépített motorgyárainak is köszönhetően esett tavaly mintegy 27%-kal a győri Audi gyár motortermelése. A két évvel ezelőtti 1,9 millió motor helyett 2009-ben már csupán 1,38 millió darab motort gyártott a négykarikás személygépkocsikba és a társmárkák járgányaiba a magyarországi üzem.
A motorgyártásnál is jobban csökkent az összeszerelt Audi sportkocsik darabszáma a magyarországi gyárban, ezen a területen mintegy 45%-os volt a visszaesés - írja a Világgazdaság.
A gyár létét azonban veszély nem fenyegeti, és tizenegy új motortípus bevezetése garantálja a majd hatezer fős dolgozói gárda munkahelyének biztonságát - nyilatkozta Thomas Faustmann az Audi Motor Hungária ügyvezető igazgatója.
Ezt látszik megerősíteni az a tény is, hogy a romló eladási mutatók ellenére több mint 180 millió euró értékű új beruházást hajtott végre az Audi Győrött, amivel összesen 3,8 milliárd euróra emelkedett az 1993 óta Magyarországra hozott Audi-beruházások összege.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








