X6-osra cserélte régebbi X5-ös autóját Szabó Zsófi. Nem semmi, mennyibe került.
A tengerentúli autós szakértők többsége az elmúlt évben teljesen belebetegedett a piacról érkező kedvezőtlen hírekbe. Az év utolsó hónapjában megjelent egy reménysugár, miután több luxusgyártó is az eladások erősödéséről számolt be.
A legnagyobb nyertes az Audi volt, amely 2008 decemberéhez képest 17,1 %-kal fokozta az eladásait, a Lexus 13,5 %-kal, a BMW 11,5 %-kal, a Mercedes 11,2 %-kal, míg az Infiniti 10,1 %-kal több új autót adott el decemberben, mint egy évvel korábban. Az év végi vásárlási hullámot nem mindenkinek sikerült meglovagolni, bár egyes modellek jól mentek, az Acura például 8,1 %-kal gyengébben teljesített a tavalyi év utolsó hónapjához képest.
A decemberi élénküléstől eltekintve az elmúlt év összességében katasztrofálisnak minősíthető. Az iparágra jellemző, gyártónként átlagosan 20 %-os visszaesés ellenére a Subaru és a Hyundai növelni tudta az eladásait.
Több gyártónál is megfigyelhető volt, hogy egyes modellek kiemelkedően teljesítettek, de a gyártó éves értékesítési mutatói mégis elmaradtak a 2008-as adatoktól. A BMW eladásai úgy csökkentek 21,1 %-ot, hogy az X5-ösből 22,3 %-kal, az X6-osból - mely ezzel a vevők egyik kedvenc válságmodellje lett - 30,1 %-kal több fogyott. A Mercedes összesített mutatói 15,3 %-kal kedvezőtlenebbek, miközben a 9. generációs E-osztály modelljeiből 11,7 %-kal többet adtak el.
Az Audi az értékesítés évi 5,7 %-os csökkenése ellenére is 7,8 %-ra tudta növelni a piaci részesedését, mivel a versenytársak nagyobbat buktak. 2009 decembere volt az Audi hatodik legerősebb hónapja, valamint a valaha mért harmadik legeredményesebb évzáró hónapja.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai
- Dönerdiplomácia Törökországban: ezt sütötte ki a német elnök
- Zárt ajtók mögött próbálnak közeledni egymáshoz
- Nem túl biztatóak a foglalkoztatottsági adatok
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát