A ZUNO BANK nevet választotta korábban már beharangozott direktbankjának a Raiffeisen International. Az ügyfeleit elsősorban a világhálón keresztül megszólító bank Szlovákiában indul el idén év végéig - közölte szerdán a Raiffeisen International.
A teljes közép- és kelet-európai régióban működne a ZUNO BANK, elsőként Szlovákiában. Herbert Stepic, a Raiffeisen International vezérigazgatója szerint új és "nagyon modern" banki szolgáltatásokat fog nyújtani a csoport legújabb tagja a lakossági ügyfelek számára. A ZUNO márkanév egyúttal új vizuális megjelenést is magával hoz majd, a brit Brand Unionnal zajló együttműködés eredményeként.
A ZUNO otthona az internet lesz - állítja Hámori András, a ZUNO BANK vezérigazgatója. Terry Tyrrell, a Brand Union vezérigazgatója szerint izgalmas kihívás volt egy olyan új brand létrehozása, mely egyedi és egyúttal megjegyezhető is. Az innovációra fogékony, újfajta igényekkel rendelkező és elsősorban fiatal, városi környezetben élő ügyfeleket kezdetben betéti jellegű termékekkel akarják magukhoz vonzani.
A magyarországi elindulás időzítéséről egyelőre nem szól a közlemény, ám az európai jogszabályoknak megfelelően várhatóan nem igényel majd bonyolult felügyeleti eljárást.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








