A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A téli szezonban bekövetkezett balesetekre, köztük a síbalesetekre átlagosan 80 ezer forint kártérítést fizetett ki utasbiztosítás formájában a K&H. A legjelentősebb kiadást egy helikopteres mentés jelentette, amely 1,5 millió forintba került. A Biztosító szakértői szerint egyre tudatosabbak a magyar turisták, többen kötnek utasbiztosítást a külföldi utak előtt, amelyek átlagos díja tavaly 6756 forintot tett ki.
A téli balesetekre átlagosan 80 ezer forintot fizetett ki a K&H Biztosító, ám a kártérítések összege között jelentős a szórás. A legmagasabb összeget, 1,5 millió forintot egy kulcscsonttörés miatti helikopteres mentésre, és az azt követő kezelésre fizetett ki a társaság. A múlt év egészében az utasbiztosítási átlagdíj 6756 ezer forint volt, a teljes kárösszeg pedig közel 84 millió forintra rúgott. Bár a téli utazások kárstatisztikája még nem teljes, a biztosító előzetes mérlege szerint a kártérítéssel járó balesetek 70 százaléka Ausztriában történt.
A tapasztalatok szerint az elmúlt években óvatosabbak lettek a külföldre tartó magyarok, többen kötöttek utasbiztosítást. Ezek a biztosítások az utazási kiadások töredékéért nyújtanak biztonságot egy-egy baleset esetén, így akár több millió forintos kiadást is megspórolhatunk.
Ráadásul a magyarok utazási kedve is nőtt az elmúlt években: a külföldi utazások száma 2013-ban 16 millió, egy évvel később 16,3 millió volt, 2015-ben pedig megközelítette a 17,3 milliót. A biztosító szerint érdemes komplex utasbiztosításokat kötni, amelyek teljes körű védelmet garantálnak, tehát az esetleges poggyászkárok mellett egészségügyi és baleseti eseményekre is fedezetet biztosítanak. Szintén jól jöhet baj esetén külföldön a jogvédelmi és személyi felelősségbiztosítás, bár ezek a legtöbb esetben eleve részét képezik az utasbiztosításoknak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








