Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
A Wizz Air utasai ezentúl egyszerűbben követhetik nyomon és kezelhetik a járataikat a légitársaság mobilalkalmazásának új, My Journey nevű funkciójának segítségével. Ez a fejlesztés is része a Wizz Air idén bejelentett Costumer First Compass nevű programjának, amelyen keresztül a légitársaság mintegy 14 milliárd eurónyi beruházással javítja az ügyfélémény különböző területeit a következő három éven belül.
A repülés népszerűbb, mint valaha: az idei nyári légiforgalom összességében 5%-kal meghaladja a 2024-es adatokat, és már túllépte a járvány előtti szintet is. Mindez az egyes európai régiókban a légiforgalmi irányítás terén tapasztalható kapacitáshiánnyal, valamint a kontinens-szerte várható szélsőséges időjárási körülményekkel együtt olyan fennakadásokat okozhat, amelyek kívül esnek a légitársaságok hatáskörén.
A My Journey funkció éppen ezért teljes irányítást biztosít a Wizz Air utasai számára a váratlan fennakadások esetén. A már eddig is biztosított telefonos és e-mailes értesítések mellett a Wizz Air applikációjában ezentúl minden szükséges információt egy helyen is megtalálható:
- Teljes körű, valós idejű nyomon követés: az utasok lépésről lépésre követhetik a járatuk állapotát (check-in, beszállási idő, kapuszám);
- Azonnali segítség: az utasok számára azonnal látható, hogy jogosultak-e étkezési kuponra vagy szállodai elhelyezésre;
- Közvetlenül elérhető jogosultságok: a fennakadás és késés esetén járó jogosultságokat (pl. étkezési kupon, szállás, kártérítés) az utasok közvetlenül az alkalmazáson belül beválthatják;
- Közvetlen döntési lehetőség: fennakadás esetén az utasok az alkalmazáson belül átnézhetik és kiválaszthatják az alternatív utazási lehetőségeket (újrafoglalás, visszatérítés vagy a légitársaság által javasolt új járat elfogadása).
„Az utazás nem csupán a repülésről szól, hanem arról is, hogy az utas úgy érezze, övé az irányítás a frusztráló pillanatokban is” – hívja fel a figyelmet Spák Boglárka, a Wizz Air ügyfélélményért felelős vezetője. „A My Journey egy átfogó megoldás, amellyel valós idejű frissítéseket és szolgáltatásokat biztosítunk ügyfeleinknek, hogy saját preferenciáik szerint kezelhetssék az utazásukat. Kiemelten fontos volt számunkra, hogy ezt az új funkciót már a nyári csúcsidőszakban bevezessük, amikor a légiközlekedésben gyakrabban előfordulnak fennakadások a szélsőséges időjárás miatt, valamint az európai légiforgalmi irányításhoz köthetően. A My Journey egy újabb fontos lépés a Customer First Compass programunkban tett vállalásaink teljesítése felé.”
Az új My Journey funkció újításait a légitársaság már a héten elkezdi fokozatosan bevezetni. Mindenki, aki letöltötte az alkalmazást és bejelentkezett a fiókjába, automatikusan megkapja a frissítést az általa beállított nyelven.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Wizz Air mintegy 14 milliárd eurós beruházással fejleszti utasai ügyfélélményét a következő három évben a nemrég bejelentett Customer First Compass programjának négy alapvető pillérére - a termékre, az árra, a szolgáltatásra és a kommunikációra - fókuszálva. A program magába foglalja a csúcstechnológiai beruházásokat, a megbízhatóság növelését, valamint a magasabb szintű ügyféltámogatás biztosítását annak érdekében, hogy a légitársaság pontossabb, megfizethetőbb és innovatívabb utazást nyújtson.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








