A karácsonyi ünnepek időjárása változékony lesz Magyarországon: a jelenlegi hideg, ködös idő megszűnik, helyette mérsékelten hűvös, csapadékos napok várhatók.
A Wizz Air utasai ezentúl egyszerűbben követhetik nyomon és kezelhetik a járataikat a légitársaság mobilalkalmazásának új, My Journey nevű funkciójának segítségével. Ez a fejlesztés is része a Wizz Air idén bejelentett Costumer First Compass nevű programjának, amelyen keresztül a légitársaság mintegy 14 milliárd eurónyi beruházással javítja az ügyfélémény különböző területeit a következő három éven belül.
A repülés népszerűbb, mint valaha: az idei nyári légiforgalom összességében 5%-kal meghaladja a 2024-es adatokat, és már túllépte a járvány előtti szintet is. Mindez az egyes európai régiókban a légiforgalmi irányítás terén tapasztalható kapacitáshiánnyal, valamint a kontinens-szerte várható szélsőséges időjárási körülményekkel együtt olyan fennakadásokat okozhat, amelyek kívül esnek a légitársaságok hatáskörén.
A My Journey funkció éppen ezért teljes irányítást biztosít a Wizz Air utasai számára a váratlan fennakadások esetén. A már eddig is biztosított telefonos és e-mailes értesítések mellett a Wizz Air applikációjában ezentúl minden szükséges információt egy helyen is megtalálható:
- Teljes körű, valós idejű nyomon követés: az utasok lépésről lépésre követhetik a járatuk állapotát (check-in, beszállási idő, kapuszám);
- Azonnali segítség: az utasok számára azonnal látható, hogy jogosultak-e étkezési kuponra vagy szállodai elhelyezésre;
- Közvetlenül elérhető jogosultságok: a fennakadás és késés esetén járó jogosultságokat (pl. étkezési kupon, szállás, kártérítés) az utasok közvetlenül az alkalmazáson belül beválthatják;
- Közvetlen döntési lehetőség: fennakadás esetén az utasok az alkalmazáson belül átnézhetik és kiválaszthatják az alternatív utazási lehetőségeket (újrafoglalás, visszatérítés vagy a légitársaság által javasolt új járat elfogadása).
„Az utazás nem csupán a repülésről szól, hanem arról is, hogy az utas úgy érezze, övé az irányítás a frusztráló pillanatokban is” – hívja fel a figyelmet Spák Boglárka, a Wizz Air ügyfélélményért felelős vezetője. „A My Journey egy átfogó megoldás, amellyel valós idejű frissítéseket és szolgáltatásokat biztosítunk ügyfeleinknek, hogy saját preferenciáik szerint kezelhetssék az utazásukat. Kiemelten fontos volt számunkra, hogy ezt az új funkciót már a nyári csúcsidőszakban bevezessük, amikor a légiközlekedésben gyakrabban előfordulnak fennakadások a szélsőséges időjárás miatt, valamint az európai légiforgalmi irányításhoz köthetően. A My Journey egy újabb fontos lépés a Customer First Compass programunkban tett vállalásaink teljesítése felé.”
Az új My Journey funkció újításait a légitársaság már a héten elkezdi fokozatosan bevezetni. Mindenki, aki letöltötte az alkalmazást és bejelentkezett a fiókjába, automatikusan megkapja a frissítést az általa beállított nyelven.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Wizz Air mintegy 14 milliárd eurós beruházással fejleszti utasai ügyfélélményét a következő három évben a nemrég bejelentett Customer First Compass programjának négy alapvető pillérére - a termékre, az árra, a szolgáltatásra és a kommunikációra - fókuszálva. A program magába foglalja a csúcstechnológiai beruházásokat, a megbízhatóság növelését, valamint a magasabb szintű ügyféltámogatás biztosítását annak érdekében, hogy a légitársaság pontossabb, megfizethetőbb és innovatívabb utazást nyújtson.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








