Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Az Abu-Dzabiba és Dubajba tartó egyes járatok esetében az eszkalálódó közel-keleti helyzet és az emiatt lezárt légterek miatt a Wizz Air hosszabb, alternatív útvonalakon repül - közölte a társaság.
A friss bejelentés eredményeként a két emírségekbeli városba érkező és onnan induló egyes járatok esetében hosszabb menetidőre és közbenső repülőtéren történő tankolásra is lehet számítani. Ezek a változtatások az utasok és a járatüzemeltetés biztonságát szolgálják. "Utasaink, a hajózó személyzet és a repülőgépeink biztonsága mindenek felett áll" - írák.
A Wizz Air nemzeti, nemzetközi, kormányzati és független biztonsági források segítségével továbbra is figyelemmel kíséri a régiót és elemzi a helyzetet, üzemelését pedig ezen információk birtokában szervezi meg - írják a közleményben. A Wizz Air egyébként éppen tegnap közölte, gépei nem lépnek be az izraeli légtérbe.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








