Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
A hétvégén változatos időjárásra készülhetünk: pénteken a reggelre képződött köd és rétegfelhőzet fokozatosan feloszlik, majd szombaton a naposabb időszakok mellett egy gyengülő front hozhat átmeneti csapadékot és élénkülő szelet. Vasárnap száraz, fátyolfelhős idő ígérkezik, miközben a hajnal hűvösebbé válik, fagyra is számíthatunk.
Péntek: az éjszaka képződött köd, illetve rétegfelhőzet kiterjedése fokozatosan csökken, legtovább az északkeleti határnál marad meg. Másutt fátyolfelhős idő várható, de észak felől csökken annak is a mennyisége. Legfeljebb ködszitálás fordulhat elő a ködös területeken. A délnyugati, nyugati szél időnként megélénkül. A hőmérséklet kora délután 13 és 20, késő este 6 és 13 fok között alakul.
Estétől terjeszkedik a köd, illetve alacsonyszintű rétegfelhőzet, de a legtöbb helyen fátyolfelhős vagy derült időre számíthatunk. Ködszitálás néhol előfordulhat. A délnyugati szél a Dunántúlon és a középső országrészben hajnalban északnyugatira fordul, megélénkül, a Bakonyban és a Balaton térségében, valamint a főváros környékén meg is erősödik. A legalacsonyabb éjszakai hőmérséklet többnyire 4 és 1 fok között várható, de a szélvédett tájakon ennél pár fokkal hidegebb is lehet.
Szombat reggeltől szombat éjfélig: éjjel terjeszkedik, nappal zsugorodik a köd, rétegfelhőzet, ugyanakkor a magasban átvonul a Kárpát-medence felett egy széteső front szakadozott felhőzete. Emellett napos tájak, időszakok is várhatók. Az éjszakai, reggeli órákban néhol szitálás, napközben helyenként kisebb eső, zápor is előfordulhat. Az északi, északnyugati szél főleg a Dunántúlon, valamint északkeleten sokfelé megerősödik. A minimum-hőmérséklet 4 és 10 fok között alakul, a maximum 12 és 17 fok között valószínű.
Vasárnap fátyolfelhős, napos, száraz időre számíthatunk. Az északi, északkeleti szél sokfelé megélénkül, majd mérséklődik, és a Dunántúlon délnyugatira fordul a légáramlás. Hajnalban általában 0, +5, a derült, szélvédett tájakon -1, -5, délután 7 és 12 fok között alakul a hőmérséklet - írja a met.hu
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








