Kritériumokat elérő (nagy területen tartósan sűrű) köd elsősorban a Dunántúlon valószínű, ide adtak ki figyelmeztetést.
A péntek este Dubajból Budapestre induló Wizz Air járatot törölték, és az utasok szombat délutánig várakozni kényszerültek. Egy utas szerint az indulás késését az okozta, hogy egy buszsofőr a Dubajba tartó utasokat rossz géphez vitte. A reptéren rekedt több mint 200 ember nagy része csomagokkal és gyerekekkel várt.
Péntek este törölték a Dubajból Budapestre tartó Wizz Air-járatot, amely eredetileg 21:30-kor indult volna, de néhány órával a felszállás előtt közölték az utasokkal, hogy csak másnap, szombat délután tudnak elindulni. Egy ott rekedt utas beszámolója szerint 19:00 körül kapták meg az értesítést a járat késéséről, ám sem enni-, sem innivalót nem biztosítottak számukra. Az utasoknak ígért szállás és szállítmányozás is akadozott, így sokan saját költségükön próbáltak megoldást találni, miközben a reptéren rekedt több mint 200 ember csomagjaikkal és gyermekeikkel várakozott. Egyesek saját maguk foglaltak hotelt, mivel nem érkezett időben a szervezett busz vagy taxi - számolt be a Blikk.
Az utasok egy része szerint a fennakadás oka az volt, hogy a buszsofőr a Dubajba tartó utasokat tévedésből a Tiranába induló géphez vitte. Az időveszteség és a hibás beszállítás következtében a járat végül elmaradt, és az utasok szombat délután, helyi idő szerint 16 órakor (magyar idő szerint 14:00-kor) indulhattak volna haza.
A Wizz Air közleménye szerint a problémát az okozta, hogy a beszállási folyamat elhúzódása miatt a személyzet szolgálati ideje lejárt volna, mielőtt elérhették volna a larnakai közbenső megállót. Emiatt a járatot kénytelenek voltak halasztani. A légitársaság elnézést kért a kellemetlenségekért, és közölte, hogy az érintett utasok számára Dubajban és Budapesten is biztosítottak szállást.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








