Kritériumokat elérő (nagy területen tartósan sűrű) köd elsősorban a Dunántúlon valószínű, ide adtak ki figyelmeztetést.
A péntek este Dubajból Budapestre induló Wizz Air járatot törölték, és az utasok szombat délutánig várakozni kényszerültek. Egy utas szerint az indulás késését az okozta, hogy egy buszsofőr a Dubajba tartó utasokat rossz géphez vitte. A reptéren rekedt több mint 200 ember nagy része csomagokkal és gyerekekkel várt.
Péntek este törölték a Dubajból Budapestre tartó Wizz Air-járatot, amely eredetileg 21:30-kor indult volna, de néhány órával a felszállás előtt közölték az utasokkal, hogy csak másnap, szombat délután tudnak elindulni. Egy ott rekedt utas beszámolója szerint 19:00 körül kapták meg az értesítést a járat késéséről, ám sem enni-, sem innivalót nem biztosítottak számukra. Az utasoknak ígért szállás és szállítmányozás is akadozott, így sokan saját költségükön próbáltak megoldást találni, miközben a reptéren rekedt több mint 200 ember csomagjaikkal és gyermekeikkel várakozott. Egyesek saját maguk foglaltak hotelt, mivel nem érkezett időben a szervezett busz vagy taxi - számolt be a Blikk.
Az utasok egy része szerint a fennakadás oka az volt, hogy a buszsofőr a Dubajba tartó utasokat tévedésből a Tiranába induló géphez vitte. Az időveszteség és a hibás beszállítás következtében a járat végül elmaradt, és az utasok szombat délután, helyi idő szerint 16 órakor (magyar idő szerint 14:00-kor) indulhattak volna haza.
A Wizz Air közleménye szerint a problémát az okozta, hogy a beszállási folyamat elhúzódása miatt a személyzet szolgálati ideje lejárt volna, mielőtt elérhették volna a larnakai közbenső megállót. Emiatt a járatot kénytelenek voltak halasztani. A légitársaság elnézést kért a kellemetlenségekért, és közölte, hogy az érintett utasok számára Dubajban és Budapesten is biztosítottak szállást.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








