Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
2024. június 4-én a Nemzeti Összetartozás Napján, ünnepélyes keretek között kerül átadásra a Nemzeti Összetartozás Hídja - adta hírül a Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely.
2024. június 4-én kerül átadásra a Nemzeti Összetartozás Hídja - erről tájékoztatott a közösségi médiában a Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely. Azonban mielőtt mindenkit fejvesztve rohanna kipróbálni a hidat, június 4-én, kedden csak az ünnepségre meghívott VIP-vendégek mehetnek át a hídon, mások nem. A civilek június 5-től vehetik használatba a hidat, már hogya kifizetik az 5000 forintos áthaladási díjat. A kalandpark azt írja, hogy a híd nyitvatartási ideje megegyezik majd a Zemplén Kalandparkéval, így tehát 10:00 - 19:00-ig lesz látogatható. A helyi lakosoknak, azaz sátoraljaújhelyieknek ill. sárospatakiaknak 20% kedvezményt biztosítanak majd a jegyárból.
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








