Egy évnyi lezárás után végre jó hírt kaptak a túrázók és a kőszegiek: megindulhat a régóta várt felújítás a népszerű Óház-kilátónál.
A 2023-as év legjobb applikációjának járó díjat nyerte el a BudapestGO – olvasható a BKK sajtóközleményében. A Magyar Marketing Szövetség a Budapesti Közlekedési Központ saját fejlesztésű alkalmazását 21 pályázat közül választotta a legjobbnak. A BudapestGO letöltőinek száma idén februárra elérte a 4,4 milliót, a BKK eseti jegyértékesítésében már 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya.
Az „Év honlapja” pályázat keretében az „Év Applikációja” kategóriában olyan alkalmazásokat lehetett nevezni, amelyek amellett, hogy segítik és szórakoztatják a célközönséget, az online marketing elemeit is sikeresen ültetik át mobileszközökre. Ebben a szekcióban kiemelt szempont volt az innováció, a funkcionalitás, valamint a jól áttekinthető modern felületek felhasználása.
Az „Év honlapja” díj kategóriái közül az előző évekhez hasonlóan az E-kereskedelem, a Szolgáltatás, a B2B weboldalak, valamint az Év applikációja és a Turizmus kategóriák voltak a legnépszerűbbek. A versenyre összesen 287 pályázat érkezett, az „Év applikációja” kategóriában 21 pályázat közül nyerte el a legjobbnak járó, első díjat a BudapestGO.
„Büszkék vagyunk, hiszen ez a díj megerősít minket abban, hogy egy olyan innovatív, digitális alkalmazást sikerült megalkotnunk, amellyel egyszerűen tervezhetővé és kiszámíthatóbbá vált a közösségi közlekedés, továbbá a jegy- és bérletvásárlás is pár kattintással, gyorsan és környezetkímélő módon elintézhető” – mondta el Diószegi Ágnes. A BKK Ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettese hozzátette, a díjazott applikáció – amely a könnyű használhatósága miatt az egyik legnépszerűbb magyar fejlesztésű alkalmazás Magyarországon –, a BKK szakemberei mellett a társaság partnereként dolgozó Supercharge, Telekom Rendszerintegráció (T-Systems) és a realCity csapatának munkáját is dicséri.
Kilőtt a letöltők száma
Az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltő száma. Havonta 4 millió útvonaltervezés történik az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint 10 millió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők. Az alkalmazás népszerűségét az is mutatja, hogy a BKK jegyértékesítésében már közel 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya. Nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek 34 százalékát, a diákbérleteknek pedig a 40 százalékát használják okostelefonjukon az utasok.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A BKK célja az applikációval, hogy a jövőben további kényelmi funkciókkal és bővülő digitális szolgáltatásokkal még könnyebbé tegye a fővárosban közlekedők életét, növelje a fenntartható digitális jegyek részarányát a jegy- és bérletvásárlásban.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








