Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Teltházas volt rengeteg magyar wellnessben az ünnepi szezon, sokan kapcsolódtak ki az adventi hétvégéken is. Az év vége hozott némi áremelés, és azzal is lehet számolni, hogy jövőre több szálláshely jelentősen drágulhat. A HelloVidék utána járt, hogy mégis milyen árakra lehet készülni 2024-ben.
A szállásadók többsége tudott árat emelni tavalyhoz képest az ünnepi időszakra, viszont a december többi napján csak a tavalyi árak alatt tudták értékesíteni szobáikat - tudta meg a lap a Szallas.hu-tól. Az összesített előfoglalások alapján az egy főre eső éjszakánkénti átlagár 16 ezer forint volt decemberben, ami 17 százalékkal több, mint tavaly ugyanebben az időszakban. A hotelek esetén ez 24 800, az apartmanoknál 9 300, a vendégházaknál 9900, a panzióknál pedig 12 300 forint volt.
A Turizmus Konjunktúra Index szerint a következő három hónapban az előző év azonos időszakához képest a szállásadók 15%-a növekedést, míg 48%-uk visszaesést vár a vendégéjszakák számában. A vendéglátásban működők közül 27% vár vendégforgalom növekedést az előző év azonos időszakához képest, ugyanakkor 35%-uk visszaesést vetít előre. Az egyéb turisztikai szektorban működők 25%-a vár ügyfélforgalom növekedést az előző év azonos időszakához képest, míg 15%-uk visszaesést prognosztizál. Novemberben a turisztikai cégek 33%-a jelezte, hogy a következő 3 hónapban várhatóan emelni fogja szolgáltatásának árát, 64%-uk nem változtat az árakon, míg csökkentést 3% jelzett.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








