A mentők újraélesztési kísérlete ellenére sem sikerült megmenteni a 70 év körüli vendég életét.

Áremeléssel nyitott a Római Strand: átlagosan 20 százalékot emelkedtek a jegyárak a 2023-as szezonban. De bevezették az olcsóbb, délutáni jegyet is.
Elkezdődött a 2023-as szezon a fővárosi Római Strandfürdőben. A belépők 20 százalékkal drágultak a tavalyi idényhez képest, viszont bevezettek egy új jegytípust is - írja a Termál Online.
A Római Strandon a felnőtt napijegy hétköznap 500, hétvégén 600 forinttal drágult és a többi jegytípusnál is árat emeltek. Így 2023-as szezonban
- egy teljes árú napijegy hétköznap 3200 forintba, hétvégén 3600 forintba kerül.
- Gyerekeknek, diákoknak és nyugdíjasoknak a hétköznapi belépőért 2800 forintot, hétvégén 3100 forintot kell fizetni.
- A 3 fős családi jegy ára hétköznap 6500 forint, hétvégén 7200 forint.
- A 4 fős családi belépő pedig hétköznap 9200 forintba, hétvégén 10.400 forintba kerül. Hároméves korig továbbra is ingyenes a belépés.
- Bevezettek egy új jegytípust is: 17 órától délutáni belépő is váltható. Ennek az ára hétköznap 2800 forint, hétvégén 3100 forint.
Tavaly az online elővételes jegyekre még érvényben volt egy 5 százalékos kedvezmény, de idén ilyen árengedményt már nem biztosítanak. A III. kerületi lakosok számára 10 százalékos kedvezményt nyújtanak a felnőtt, gyerek, diák és nyugdíjas napijegyek árából, a jogosultságukat a lakcímkártyával kell igazolni.
Címlapkép: Balogh Zoltán, MTI/MTVA

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


