A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Büfék, gyönyörű táj, kerékpárút, játszótér, stég és zöld pázsit várja a strandolni vágyókat Dunakeszin.
Június 1-jén a fürdési határt jelző bóják kikerülnek a dunakeszi szabadstrandra, ezzel megnyílik a szezon. 2017-nem nyitott meg hivatalosan a Dunakeszi szabadstrand ahol éttermek, mobil öltözők és kulturált játszótér is várja az érkezőket. A partszakasz hossza, ahol fürdeni lehet, 250 méter.
A területen strandfelügyelet is működik, az ő feladatuk elsősorban az, hogy a „gazda vigyázó szemével” jelezzék, ha valamire szükség van. Például gyakoribb szemétszállítás, játszóeszköz megjavítása stb. De ők azok, akik megkérnek mindenkit a szabályok betartására is - írja a dunakeszipost.hu.
A strandon egy új faház kapott helyet, ahol egyrészt a strandőrség fog üzemelni, másrészt az eszközöket itt lehet majd kölcsönözni. A vízi- és pihenőeszközök között megtalálhatóak lesznek kajakok, kenuk, SUP-ok és napozóágyak is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








