A munkavállalók pihenése érdekében szenteste napján csak két egység, december 25-én pedig csak a debreceni egységek lesznek nyitva.
Ekkora drágulás jön el húsvétra a wellnessekben: mégis ide menekül a locsolók elől a legtöbb magyar
Gyors ütemben telítődnek a vidéki Magyarország szálláshelyei a húsvéti ünnepekre, több vendég lehet a közkedvelt belföldi üdülőhelyeken, mint a márciusi hosszúhétvégén – írja a Magyar Nemzet. Élénk lehet a látogatottság április közepén többek között a borvidékeken, az Őrségben, a fővárosi környéki régióban, a Balatonnál, továbbá a kastélyok, nemzeti parkok, gyógyvizes pihenőhelyek környékén.
A pihenni vágyó magyarok, ahogy márciusban, ezúttal is főként a wellnessjellegű pihenést részesítik előnyben és egyre többen fizetnek be az aktív, természetközeli kikapcsolódást és a húsvéttal kapcsolatos családi programokat kínáló szolgáltatásokra is. Annak ellenére is, hogy tavalyhoz képest mindenütt legalább 15-20 százalékkal emelkedtek az árak, leginkább a magas energiaköltségek, a munkaerőhiány és az alapanyagok drágulása miatt, írja a lap. Akad olyan népszerűbb vidéki szálloda, ahol csaknem négyszázezer forintért lehet három-négy napos utazási csomagot foglalni húsvétra, de olyan ajánlatokat is találnak az érdeklődők, amelyeket még jóformán a tavalyi árakon, személyenként néhány tízezer forintért vehetnek igénybe ebben az időszakban.
Több régióban nyolcvan százalék fölötti telítettséggel számolnak húsvétkor a négycsillagos hotelek, miközben egyre keresettebbek a felújításokon átesett panziók, vendégházak is, illetve a szezonkezdetre készülő magánszálláshelyek – jelezték a piaci szereplők. Az ünnep közeledtével országszerte egyre fogynak a szabad kapacitások, így aki utazásra készül április közepén, de még nem döntött, érdemes ezen a héten gondoskodnia a szálláshelyről – tanácsolták a szolgáltatók.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








