A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
"Az abroncsok mind egyformán néznek ki."- mondhatná az egyszeri vásárló, de semmi sem áll távolabb a valóságtól, mint ez a kijelentés.
A legtöbb abroncs tapintása, mintázata, anyaga, érzetre valóban nagyon hasonló, de ne felejtsük el, ez nem szépségverseny. A járművek kerekenként megközelítőleg egyetlen tenyérnyi felületen érintkeznek a talajjal, így ezen a hozzávetőleg 200 cm felületen kell kialakítani az irányítás és a sebességváltozás minden szükséges erőhatásának ideális feltételeit - írja közleményében a Magyar Gumiabroncs Szövetség.
Az abroncsok teljesítményét - a fékutat, a megbízhatóságot, a tartósságot - egészen apró különbségek sora határozza meg. Mindezt pedig esetenként több évtizedes kutató- és fejlesztőmunka, valamint tapasztalat teszi lehetővé. A kínálat szinte áttekinthetetlenül nagy. A nagy neveket szinte mindenki ismeri, a legtöbb esetben, ha új autót vásárolunk, valamelyik nagy gyártó nagynevű termékével kapjuk készhez az autónkat - írják.
A webáruházak és a hipermarketek polcain inkább a gazdaságos megoldások sorakoznak: szinte valamennyi nagy abroncsgyártó rendelkezik úgynevezett második és harmadik (al)márkával, amelyek nem annyira ismertek, mint a klasszikus nagy nevek - nem költenek marketingre, sportszponzorációra - ám elvileg az anyavállalat szakmai tudása "benne van" az abroncsban.
Brutál áremeléssel robban a szezon a Balatonnál: 28 százalékkal is drágább lehet a nyaralás 2024-ben
Tavalyhoz képest átlagosan 10 százalékkal emelkedtek a szállásárak a Balatonnál. A szállástípusok közül leginkább a panziók drágultak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján
- Jelentős akadályt gördített el a Siemens a hatékony e-kamionok elől
- ÉKM: felfüggesztik a kamionstopot a május elseje előtti éjszakára
- Egyre több halálos áldozatot szed a hőstressz
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó