A karácsonyi ünnepek időjárása változékony lesz Magyarországon: a jelenlegi hideg, ködös idő megszűnik, helyette mérsékelten hűvös, csapadékos napok várhatók.
Továbbra sem emelkedett az új igazolt koronavírus-fertőzöttek száma Horvátországban és Szlovéniában - derült ki a válságstábok keddi sajtóközleményéből.
Horvátországban a legfrissebb adatok szerint már ötödik napja nincs új koronavírus-fertőzött, és ketten hunytak el a Covid-19 betegség következtében, így a regisztrált koronavírus-fertőzöttek száma 2247, a járvány halálos áldozatainak száma pedig 106-re emelkedett. Mindkét áldozat idősotthon lakója volt, és más krónikus betegségekkel is rendelkezett. Az elmúlt két hétben nem haladta meg az egyet a napi új esetek száma. Az első fertőzés több mint három hónappal ezelőtti megjelenése óta 2130 beteget nyilvánítottak gyógyultnak. A diagnosztizált betegek közül 6-an vannak kórházban, közülük senki sincs lélegeztetőgépen.
Zágráb, hogy "megmentse" a nyári idényt, május végén teljesen megnyitotta határait több EU-tagállam állampolgárai előtt. Ez azonban nem minden ország viszonozta. Andrej Plenkovic ügyvezető kormányfő kedden bejelentette: Ausztria várhatóan szerdán dönt arról, hogy állampolgárai karanténkötelezettség nélkül térhessenek haza horvátországi nyaralásukról. Horvátországban a turizmusból származó bevételek a bruttó hazai termék (GDP) közel húsz százalékát teszik ki, Ausztria pedig a három legtöbb vendégéjszakát adó országok közé tartozik.
A szomszédos Szlovéniában az elmúlt 24 órában eggyel, 1486-ra emelkedett az ismert koronavírus-fertőzöttek száma, és nem regisztráltak új halálesetet, a járvány halálos áldozatainak száma 109 maradt. A diagnosztizált betegek közül mindössze hatan vannak kórházban, közülük senkit sem ápolnak intenzív osztályon. Az elmúlt két hétben nulla és kettő között változott az új koronavírus-fertőzöttek száma, ez alól csak június 5. volt kivétel, amikor 5 fővel nőtt az esetszám.
Horvátország és Szlovénia - április végétől és május elejétől - szigorú óvintézkedések mellett - fokozatosan feloldotta a korlátozásokat, és újraindította a gazdaságot.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








