Vasárnap kezdődik a csillagászati tél, a napforduló 16 óra 3 perckor lesz
2020-ban a Peugeot 208 nyerte el a díjat, elég szoros volt a verseny.
A Peugeot 208 nyerte el az Év autója díjat 2020-ban. A genfi autószalont, lefújták a koronavírus-járvány miatt, ezért internetes közvetítésben jelentették be az idei szavazás eredményét. Az Év Autója díj egyébként a legnagyobb presztízsű és legrégibb ilyen elismerés az autógyártók számára.
Kedvet kaptál az Év Autójához? Válogass a finanszírozási ajánlatok között a Pénzcentrum kalkulátorában!
A 60 autós újságíróból álló zsűri pontozta a hét döntős modellt a tesztelés után, és az alábbi sorrend alakult ki a végére:
- Peugeot 208 - 281 pont
- Tesla Model 3 - 242 pt.
- Porsche Taycan - 222 pt.
- Renault Clio - 211 pt.
- Ford Puma - 2019 pt.
- Toyota Corolla - 152 pt.
- BMW 1-es - 133 pt.
A 2020-as Év Autója itthon is kapható, méghozzá nem is olyan durva áron. A Peugeot aktuális árlistája szerint a legalapabb 208-ast már 3 990 000 forintért meg lehet venni (1,2-es PureTech motorral).
Címlapkép: Peugeot
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








