Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
November végén nyitotta meg kapuit a nagykarácsonyi Mikulásház: az ideérkező vendégek egy része azonban nem teljesen elégedett a kapott szolgáltatások árával és minőségével.
November 29. óta tartanak a 20. Nagykarácsonyi Téli Programok, de a Mikulásházba már november 23. óta érkeznek az óvodás, iskolás csoportok és a családok. A Mikulás vendégeit kiegészítő programok is várják: állatsimogató, kézműves bolt, kovácsműhely, kiállítások, bélyegbemutató és -vásár, sportnap, valamint a Karácsony vezetéknevűek találkozója.
Szabó Erzsébet programszervező, a Mikulásház vezetője szerint a programokra összesen 6-10 ezer embert várnak.
"Ti ne gyertek"
Az ide látogatók azonban nem maradéktalanul elégedettek, úgy érzik, az egész nem más, mint óriási lehúzás, a kommentelők véleménye szerint a Mikulásház gyakorlatilag egy pirosra festett "kádárkocka."

- írja az egyik csalódott látogató egy Facebook posztban. Az árakról is késztett képet, ezek szerint a gyermekjegy 2 ezer forintba, a felnőtt jegy 2200 forintba kerül, a családi belépő pedig 9 ezer. A Mikulás kakaó ezer forintba kerül.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)


De lehet kapni három különböző színű jóságport is, pirosat, aranyat és zöldet, egy csomag 500 forintba kerül.
A körülmények sem voltak a legideálisabbak látógató szerint, nem csak a piros kádárkockát találta méltatlannak az ünnephez, hanem a kar nélküli próbababa Betlehemet is.

És a Mikulásház Facebook oldalán sem csak elégedett visszajelzéseket lehet olvasni, jelenleg átlagosan 2 csillagot ér az 5-ből.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








