Kalotaszeg és környéke már évszázadok óta komoly szereplőnek számít az erdélyi gasztronómiában.
A Ryanair november végével szünteti meg budapesti bázisát, és adja át a magyar fővárosból üzemelő járatait a március óta Buzz márkanév alatt működő lengyel leányvállalatának - írja az Airportal.
A Ryanair budapesti bázisán dolgozó személyzetet erre a hétre állománygyűlésre hívták össze, feltehetően ezen tervezik bejelenteni az elképzelést a dolgozóknak. A Facebookon megjelent prezentációban azt írja a cég, hogy amelyik munkavállaló nem fogadja el a Buzz ajánlatát, azt másik Ryanair-bázisra helyezik át.
A változás oka, hogy a Buzz alacsonyabb költségszinttel működik, mint az ír anyavállalat. A Ryanair-csoport így akarja felvenni a versenyt a lengyel piac után a magyar főváros repterén is a nála alacsonyabb költségekkel működő és ambiciózus növekedést mutató Wizz Airrel. A Ryanair-dokumentum egész Kelet- és Közép-Európát úgy említi, mint a Buzz fő növekedési piacát.
Az ír fapados lengyel leányvállalata még 2018 nyarán indult öt repülőgéppel, azzal a céllal, hogy részesedést szerezzen a lengyel charterpiacból. A Ryanair idén március 14-én jelentette be, hogy az addigi Ryanair Sun helyett Buzz márkanéven működik majd a leánycég, 2019 őszétől. Ekkor már azt közölték, hogy a Buzz a charterjáratok mellett a menetrend szerinti Ryanair-járatok teljesítését is átveszi. A Rynair-csoport immár öt légitársaságot üzemeltet: az ír Ryanair (DAC), az osztrák Laudamotion, a brit Ryanair UK, a lengyel Buzz cégeket, valamint a 2019 nyarán létrehozott Malta Airt.
A korábbi közlések szerint a Ryanair francia, olasz és német bázisain szolgáló repülőgépek és személyzetek az önálló légi üzemeltetői engedély alatt működő máltai légitársasághoz kerülnek át, így a személyi jövedelemadójukat nem Írországban, hanem a bázisuknak megfelelő országban fizetik majd. A budapesti Ryanair (DAC) bázis bezárása és a lengyel leányvállalatnak történő átadása is beleillik ebbe a stratégiába.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak
- Remény csillant egy harminc éve húzódó konfliktus lezárására
- Nagy valószínűséggel vége Hanga Ádám szezonjának
- Trump-per: felgyújtotta magát egy ember a bíróság épületénél – videó
- Az óvóhelyre kellett menekíteni Kijevben a német gazdasági minisztert
- Jelentős esemény Nicole Kidman pályafutásában