Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Komoly lezárások lesznek Budapesten szeptember 8-án a WizzAir félmarataon miatt. A szervezők már jóelőre figyelmeztetnek, hogy merre nem érdemes menni aznap.
Szeptember 8-án rendezik Budapesten a 34. Wizz Air Budapest Félmaratont, az eseményre már most 7700 egyéni nevezés futott be a szervező BSI-hez.
Az autósoknak és a futóknak is kedvezhet, hogy már egy hónappal a viadal előtt nyilvánosságra hozták az útvonalat, illetve annak filmes változatát is, így az autózók már most tudhatják, hogy aznap délelőtt a fővárosban merre biztosan nem érdemes menni. Nincs nagy meglepetés az eddigi útvonalhoz képest: a rakpartok és részben három híd is le lesz zárva (Szabadság híd, Margit híd, Árpád híd).
Már térképre is vitték az útvonalat, ezt itt találod, a videót pedig lent!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








