Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
Csúnyán megjárta Liptai Klaudia a reptéren nyaralás előtt, mert hiába próbált online becsekkolni, a rendszer nem engedte. Ez nem zavarta a légitársaságot abban, hogy a pultnál való becsekkolásért több tízezer forintot gomboljanak le a műsorvezetőről. Ő azonban megosztotta a Facebook-oldalán az esetet.
Londonba indult Liptai Klaudia barátnőjével és lányaikkal, viszont már a reptéren akadt egy kis bökkenő. Mivel a kiskorúakat nem engedte online becsekkolni a rendszer, a műsorvezető úgy gondolta, majd megoldják a pultnál, hiszen úgyis van feladós poggyászuk is.
- írta Liptai Klaudia a Facebookon. A történet folytatásából kiderül, hogy az ügyintéző hölgy egy telefonhívással ellenőrizte, hogy nem volt rendszerhiba, és kifizetette a 60 ezer forintos pótdíjat. A műsorvezető elmondása szerint "riadt utasként, aki meg van felemlítve attól, hogy egyszerűen nélküle indul el a gép", inkább fizetett, később azonban nem hagyta annyiban a dolgot. Felhívta férjét, aki egyből intézkedett.
Kiderült, hogy a légitársaság és a repjegy.hu - ahol korábban a jegyeket vette, és becsekkolni próbált - nem egyeztettek egymással. Így a pótdíj összegét még aznap visszautalták.
A műsorvezető esete egyáltalán nem egyedi, a budapesti repülőtéren valóban kihasználják az utasok feledékenységét, és hatalmas pótdíjakat számolnak fel. A minap számoltunk be róla, hogy a hivatalos pótdíj duplájárt csekkolhatott csak be a repülőgépére egy pár Ferihegyen: júliusban Budapestről repültek Berlinbe, ám elfelejtettek időben becsekkolni, és ezt már csak személyesen, a reptéren tehették meg. A történet nagyon hasonlóan indul Liptai Klaudia esetéhez, viszont a párnak gyanús lett, hogy túl nagy összeget akarnak velük megfizettetni.
A Wizz Air honlapja szerint fejenként 30 eurót (kb. 9950 forintot) kell fizetnie annak, aki a társaság földi kiszolgálószemélyzeténél, utólag akarja intézni a becsekkolást. Ezzel szemben a kiszolgálók összesen 40 ezer forintot gomboltak le róluk, amit már akkor ott megpróbáltak szóvá tenni:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A becsekkolókapun átérve a személyzet egy másik tagjának is megmutatták a nyugtákat, amelyeken az "airport checking fee″ (reptéri utasfelvételi díj) szolgáltatás helyett a "catch your flight″ (érd el a gépedet) megnevezés szerepelt. A hölgy elmondta a párnak, hogy egyáltalán nem követhető nyomon, milyen szolgáltatást vettek igénybe az utasok:
A légitársaság egyébként elég keményen szabályozza a szerződésben, hogy kezelési költségként legfeljebb 10 eurót (kb. 3300 forintot) számolhatnak fel a földi kiszolgáló szervezetek. Ehhez képest a Malév GH a budapesti reptéren több mint háromszoros áron dolgozik. A párral beszélgető alkalmazott szerint
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








