A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Sokkal barátibb árakkal találkozhattak az EFOTT-ra látogatók az átlagos fesztivál árakhoz kepest. Sört már 700 forintért lehet például venni, de a fesztiválon a költséghatékonyság érdekében üzemel egy Lidl és egy Fornetti is.
Meglehetősen barátiak az árak az EFOTT-on a többi fesztiválhoz képest: 700 forint a sör, a Fornettiben és Lidlben pedig kb. ugyanolyan áron vasárolhatunk élelmiszert, mint bárhol az országban. A fesztivál szervezői perszer arra azért figyeltek, hogy alkohol a diszkontnál ne legyen, úgyhogy sem a boltban, sem a dohányboltban nem lehet kapni.
Riporterünk szerint a lejutás meglehetősen könnyű volt, aki vonattal utazik Budapestről, annak például pár száz forint. Az esti órákban egyáltalán nincs tumultus, bár a vagonokban nagyrészt fesztiválozó fiatalokkal lehet összefutni. Azt persze az így érkezőknek fontos tudniuk, hogy az állomásról kb. 40 perc séta a fesztivál helyszíne, persze van lehetőség fesztiválbusz használatára vagy egyszerűen taxira. Ez utóbbi nem olcsó, a fuvar hozzávetőlegesen 3 500 forint.
Emberünk arról is beszámolt, hogy a Sound vagy a Sziget áraihoz képest is barátságosabb az EFOTT, a 700 forintos sör mellé a többi alkoholt nagyjából budapesti árakon mérik, és a már említett két boltláncnál pár száz forintból jóformán meg lehet vacsorázni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








