Utasok tömegeit tiltotta le a WizzAir az online check-inről: óriási a káosz

Utasok tömegeit tiltotta le a WizzAir az online check-inről: óriási a káosz

2018. június 7. 10:30

Óriási tömeg alakult ki ma reggel Ferihegyen, mivel a WizzAir utasok tömegeit tiltotta le az online utasfelvételről. Az ok egyszerű: mivel nem fizettek prémium jegyért a légitársaságnak, nem vihetik fel a fedélzetre (de már a kapuig sem) "kézipoggyászukat", ehelyett fel kell azt adniuk a reptér előcsarnokában. Ma reggel nagyon sok WizzAir-gép indult hét és tíz között, így tömeg és káosz alakult ki a Liszt Ferenc Nemzetközi Repüőtéren.

Hatalmas tömeget és káoszt hozott össze ma reggel a WizzAir újabb kellemetlenkedő intézkedése Ferihegyen - írja az Utazómajom. A gondot az okozta, hogy rengeteg utas lepte el egyszerre a reptér előcsarnokát, mivel a WizzAir arról értesítette őket korábban, hogy járatuk várhatóan megtelik, így fel kell adniuk a poggyásztérbe kézipoggyászaikat. A gyakorlat eddig is létezett, sok esetben azok, akik nem vettek prémium szolgáltatást a légitársaságtól, a gépbe való beszállás előtt búcsúzhattak el kézipoggyászuktól (melyet a célálommáson csak a szalagon kaptak vissza).

Most viszont már a kapuig sem vihették el csomagjaikat, sőt, az online utasfelvételtől is eltiltotta őket a légitársaság. Erről üzenetben értesítették a pórul járt utasokat, mely ütenetben azt is közölte a WizzAir, hogy még van lehetőség prémiumjegy váltására, amellyel elkerülhető az előcsarnoki tortúra.

FRISSÍTÉS 14:28

Újabb közlemény érkezett a Wizz Air-től, melyben azt írják, hogy "ez egy egyedi eset volt és nem terveznek ilyet a közeljövőben".

FRISSÍTÉS 13:18

A Wizz Air közleményt juttatott el lapunkhoz, amelyben azt állítják, hogy csupán "néhány" utasukat érintette az eset. Állásfoglalásukat változtatás nélkül közöljük:

"A Wizz Air korábban arról értesítette néhány, június 7-i budapesti járatával induló utasát, hogy a repülőtéren ingyenesen, ám személyesen kell elvégezniük az utasfelvételt, és ezzel egy időben díjmentesen feladhatják a kézipoggyászukat. Erre a magas kihasználtságú járatok zökkenőmentes működésének biztosítása miatt volt szükség. A Wizz Air annak érdekében, hogy a poggyászfeladás zökkenőmentes legyen, további 3 utasfelvételi pultot nyitott meg, valamint a szokásosnál 20 perccel korábban nyitottak ki és zártak be az utasfelvételi pultok. Az utasfelvétel zavartalan biztosítása érdekében, a repülőtéren emelt számú személyzet is segített az utasoknak."

NEKED AJÁNLJUK
NAPTÁR
Tovább
2021. május 7. péntek
Gizella
18. hét
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?