Véget értek az idei útfelújítási munkálatok az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által üzemeltetett gyorsforgalmi utakon.
Méregdrága külföldi utazásra kevés magyarnak futja. Így nem csoda, hogy felértékelődnek azok az országok, és határon túli régiók, városok, ahol még mindig "fillérekért" tölthetjük el szabadságunkat. Mutatjuk, hova érdemes menni 2018-ban.
Folyamatosan emelkedik a külföldre tett utazások száma, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint 2017 első három negyedévében 333 ezer utazással mértek többet, mint a megelőző év azonos időszakában. A magyarok azonban továbbra is kifejezetten árérzékenyek, így a legtöbben továbbra is nagyon megnézik, hova érdemes menni. Az egyes országok, illetve külföldi városok árai között ugyanis hatalmas különbségek lehetnek.
A némileg szűkebb pénztárcával rendelkezőknek sem kell persze lemondani a külföldi utazásról, jócsákán akadnak olyan országok, régiók, és városok is a határainkon túl, ahol nem méregdrága a szállás, és a tömegközlekedés; ahol nem megy rá ingünk és gatyánk is egy ebédre, vagy egy múzeumbelépőre. Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb helyszínre ma már fapadossal is eljuthatunk Magyarországról.
A Lonely Planet - a világ egyik legnagyobb útikönyv kiadója - évek óta készít toplistákat, ezúttal a 2018-as kínálatból szemezgettük ki a legjobb ár-érték arányú úticélokat. A továbbiakban abc-sorrendben mutatjuk a legkönnyebben megközelíthető országok, régiók, és városok toplistáját:
A legjobb ár-érték arányú országok és régiók 2018-ban:
- Anglia
- Causeway Coast, Belfast (Észak-Írország)
- Grúzia
- Júliai Alpok (Szlovénia)
- Lengyelország
- Málta
- Portugália
A legjobb ár-érték arányú városok 2018-ban:
- Antwerpen (Belgium)
- Hamburg (Németország)
- Matera (Olaszország)
- Oslo (Norvégia)
- Szavíra (Marokkó)
- Sevilla (Spanyolország)
- Tallin (Észtország)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








