Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
A tavalyi, jubileumi év rekordját megközelítő, 154 ezer fős látogatószámmal zárt az idei Balaton Sound
A Sound történetében idén lépett fel a legtöbb világsztár, bemutatkozott a világ egyik legkeresettebb partysorozata, az Elrow, ami a szervezők várakozásainak megfelelően már az első évben rendkívül népszerű új partyhelyszín lett. A szombati napon - többek közt a várva várt Robin Schulz és Kygo bulijára - teltházzal menetelt a party, a fesztivál 5 napját tekintve pedig elmondható, hogy az időjárás is igen kegyes volt a Soundhoz. Már az első napon nagy sikert arattak a különböző utcaszínházak, új színfoltot hoztak az óriás medúzák, a dobosok és a hamisítatlan riói hangulat, az amúgy is izgalmas fesztivál látványvilágába. A vízre épített stégek és a nap mint nap kifutó Party Boat is teltházzal üzemelt, sokan kipróbálták a Mingo Polót, és népszerűek voltak a vízisportok is.
A Balaton Sound hazánk kiemelt turisztikai eseménye, nem csupán egy zenei fesztivál, hanem egy fontos "turisztikai mágnes", amelyre több, mint 150 ezren látogatnak el, jórészük különféle európai országokból, így fontos szerepet játszik a Balaton nemzetközi népszerűsítésében is. Ennek volt egyik innovatív eleme - a Magyar Turisztikai Ügynökség jóvoltából - a speciális, 360 fokos VR (virtuális valóság) túra, ahol egy speciális eszköz segítségével vehettek részt a látogatók a virtuális országjárásokon vagy ismerhették meg a fesztivál környékét, így például Badacsonyt, Tihanyt vagy Veszprém belvárosát.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








