A hidegpárna miatt napokig marad a szürkeség, a karácsony pedig az átlagosnál melegebb lehet.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most hétfőn (2017.06.26).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Hétfőn még keleten fordulhatnak elő helyenként záporok, zivatarok, emellett azonban többnyire napos, meleg időre készülhetünk. Mérsékelt, néhol élénk lesz a nyugati, északnyugati szél. Hajnalban 15-18, délután 28-33 fok között alakul a hőmérséklet.
Kedden is sok lesz a napsütés, de megnövekvő gomolyfelhőkből néhol előfordulhat egy-egy frissítő zápor, zivatar. Déliesre fordul a szél melyet nyugaton erős lökések kísérhetnek. A legmelegebb órákban 30-35 fokot mérhetünk.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Hétfőn már csak keleten fordulhat elő egy-egy zápor, zivatar, így ezeken a tájakon lehetnek vizesek, csúszósak az érintett útszakaszok. A zivatarokat erős, viharos lökések kísérhetik, melyek átmenetileg lecsökkenthetik a járművek menetstabilitását. A napos időben érdemes lesz vezetés közben napszemüveget viselni. Gyermekeinket, házi kedvenceinket ne hagyjuk a tűző napon álló, zárt járműben! Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Hétfőn megszűnik a fronthatás, de visszatér a fülledt, meleg idő, ami megterhelheti a szív-és érrendszeri betegségekben szenvedők szevezetét. Keringési problémák, vérnyomás-ingadozás, rosszúllét egyaránt felléphet körükben. A melegre érzékenyeknél migrén, fáradékonyság, levertség, dekoncentráltság jelentkezhet. Keleten lehet még egy-egy zivatar, melyek környezetében az asztmában szenvedők panaszai fokozódhatnak. A naposabb tájakon fennáll a napszúrás veszélye, illetve az UV-sugárzás ismét nagyon erős lesz, ezért 11 és 15 óra között kerüljük a direkt napfényt! Óvjuk bőrünket, fogyasszunk napi 3-4 liter cukor- és alkoholmentes folyadékot!
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








