Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most hétfőn (2017.05.29).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Hétfőn is kitart a napos, csapadékmentes idő, alig lesz felhő az égen. A délies szél az ország északi felében kissé feltámadhat. Hajnalban 9-14 fokig csökken a hőmérséklet, majd napközben 26-31 fok közé melegedhet a levegő.
Kedden is többnyire napos, gyengén felhős időre számíthatunk. A megnövekvő gomolyfelhőkből legfeljebb északkeleten alakulhat ki egy-egy frissítő zápor. A délies szél továbbra is mérsékelt marad, legfeljebb az északkeleti országrészben élénkülhet fel. A hőmérséklet csúcsértéke 27-32 fok között alakul.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Hétfőn is csapadékmentes időre, száraz utakra készülhetnek az útnak indulók. Északon, északkeleten feltámadhat a szél, mely kissé csökkentheti a járművek menetstabilitását. A napos időben érdemes lesz vezetés közben napszemüveget viselni. Gyermekeinket, házi kedvenceinket ne hagyjuk a tűző napon álló zárt járműben! Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Hétfőn sem lesz front térségünkben. A melegre érzékenyeknél felléphet vérnyomás-ingadozás, migrénes panaszok. Ellenben a napos idő jó hatással lesz hangulatunkra, közérzetünkre, alkalmas nap lesz a szabadtéri programok számára. Reggel a nagy hőmérséklet-különbség miatt megfázásveszélyre számíthatunk. Ugyanakkor 11 és 15 óra között nagyon erős, helyenként akár extrém erős lesz az UV-sugárzás, ezért gondoskodjunk bőrünk megfelelő védelméről, ugyanis akár negyed óra alatt is leéghetünk!
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







