Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Hidegfrontot, szeles húsvétvasárnapot jelez az Országos Meteorológiai Szolgálat.
Szombat délutántól a felhős ég mellett legfeljebb csak rövid időszakokra bújhat elő a nap. Szórványosan eső, záporeső is előfordulhat. Emellett megélénkül a délnyugati szél, másutt mérsékelt marad a légmozgás. A hőmérséklet délután többnyire 15-20 Celsius-fok között alakul. Késő estére 8 és 14 fok közé hűl le a levegő.
Vasárnap hajnalban "gyorsmozgású", gyenge hidegfront vonul át a Kárpát-medence fölött. Jelentős csapadék nem várható, csak elszórtan lehet kisebb eső, zápor. Ezzel együtt húsvét első napján szinte országszerte megerősödik az északnyugati szél. Vasárnap a leghidegebb órákban 4-10 fok lehet. Napközben 13-18 fokig melegszik a levegő.
Húsvéthétfőn is megélénkül, a Nyugat-Dunántúlon meg is erősödik a légmozgás. A minimumhőmérséklet mínusz 1 és plusz 6, a maximumhőmérséklet 11-16 fok között alakul. A változó felhőzet mellett több-kevesebb napsütésre is lehet számítani, nyugat felől szórványosan alakul ki zápor, zivatar.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








