Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Úgy néz ki, idén már nem lesz melegünk, hétfőn ugyanis beköszöntött az ősz. Kérdés persze, hogy tovább romlik az idő, vagy még visszatér a napsütéses idő egy darabig.
Erősen felhős vagy borult lesz az ég, csak átmenetileg, éjszaka főként az ország déli harmadán válik szakadozottá a felhőzet. Összességében több helyen számíthatunk - akár ismétlődő jelleggel is - esőre, záporra, keleten egy-egy zivatar sem kizárt. Kedden túlnyomóan borult idő várható észak felől egyre több helyen esővel, záporral, késő estétől csökken majd északnyugat felől jelentősen a felhőzet. Az északnyugati szél többfelé erős lesz, kedd délutántól nagy területen viharossá is fokozódik.
A távolabbi kilátásokért kattints a Pénzcentrum időjárás aloldalára!
A legalacsonyabb éjszakai hőmérséklet 6 és 12 fok között alakul, a kevésbé felhős, szélvédett helyeken lesz a hidegebb. A legmagasabb nappali hőmérséklet kedden 11 és 16 fok között valószínű.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








