2025-ben is több tízezer olvasónk osztotta meg velünk véleményét a Pénzcentrum kutatásaiban.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most kedden (2016.08.23).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Kedd reggel délen, délnyugaton elszórtan még kialakulhat kisebb eső, egy-egy zápor, ezzel szemben nyugaton, északnyugaton már kevés felhő lesz felettünk. Továbbra is sokfelé élénk, helyenként erős lesz az északias szél. A legalacsonyabb hőmérséklet 12 és 18 fok között alakul. Napközben mindenhol megszűnik a csapadék, és egyre többfelé kisüt a nap északnyugat felől. Továbbra is élénk, erős lesz az északias szél. Délutánra 23 és 28 fok közé melegszik a levegő.
Szerda reggel már kevés felhő lesz felettünk, csapadék sehol sem várható. Keleten, északkeleten élénk lehet az északi-északkeleti szél. A minimum-hőmérséklet 12 és 17 fok között alakul.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Kedden már csak kezdetben találkozhatunk kisebb esőtől vizes, csúszós útszakaszokkal a déli, délnyugati tájakon, majd napközben már sehol sem várható csapadék. Az élénk, erős északias széllökések ugyanakkor sokfelé csökkenthetik a járművek menetstabilitását. A naposabb dunántúli és északi tájakon érdemes lesz vezetés közben napszemüveget viselni. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Kedden már nem lesz front térségünkben, javul az élettani helyzet. A szeles idő azonban többeknél fejfájást, ingerlékenységet, nyugtalanságot okozhat. A naposabb tájakon élők hangulata javul, de a szél miatt kissé ingadozhat a hő- és komfortérzet. Az UV-sugárzás ismét nagyon magas szintet érhet el 11 és 15 óra között a naposabb tájakon, ezért gondoskodjunk bőrünk megfelelő védelméről!
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








