Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
A Budapest Közlekedési Központ (BKK) már kiírta a pályázatot, melynek keretein belül kiválasztják azt a pénzügyi szolgáltatót, aki biztosítani fogja az elszámolási és technikai hátteret a bankkártyás fizetés bevezetéséhez a BKK járművein. Ráadásul az egész, egy szélesebb stratégia része - írja a Világgazdaság.
Szeptember 5-ig kell benyújtani a pályázatokat a BKK tenderén. A cél, hogy minél hamarabb lehessen érintés nélküli bankkártyával fizetni a BKK összes járművén.
A nyertes pályázónak kell majd biztosítania a BKK értékesítési pontjain a fizikai és virtuális bankkártya-elfogadóhelyeken a kártyás fizetéshez szükséges körülményeket, továbbá beszerzésre kerül:
- 415 önkiszolgáló terminál,
- 600 mobil kártyaterminál, valamint
- 11 592 kártyaolvasó, melyeket a járműveken lehet majd használni.
A beszerzés egyébként a BKK új jegystratégiájának a részeként kerül megvalósításra - tudosít a Világgazdaság.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








