A töltőállomás meghibásodása miatt tankolt vizet több autós is az egyik Shell benzinkúton - derült ki a társaság vizsgálatából.
Látványosan megnő nyáron az üzemanyagfogyasztás az év többi hónapjához képest. Az autósok elsősorban a Balaton és egyéb népszerű turisztikai célpontok környékén tankolnak többet ebben az időszakban.
A nyári hónapokban jóval többen ülnek autóba, és tesznek meg hosszabb utakat a szabadságolások, illetve a hétvégék alkalmával. Erre utal, hogy
a magyarországi LUKOIL töltőállomások adatai alapján. A tankolási kedv alakulása ugyanakkor nagy eltérést mutat a különböző benzinkutakon: míg a Balaton környékén és a turisták által gyakran felkeresett egyéb térségekben jóval több üzemanyagot vásárolnak az autósok, addig például Budapesten a fogyasztás érzékelhető mértékben csökken.
Benzinből és dízelből eltérő mértékben, de egyaránt több fogy a nyári hónapokban, az eladott mennyiség növekedésének okai viszont a két üzemanyagtípus esetén különbözőek.
- mondta el Horváth Dori Jenő, a Normbenz Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. Az üzemanyagárak elmúlt két évben tapasztalt csökkenése hatására még többen döntenek úgy, hogy szabadságuk alatt vagy a hétvégéken autóba ülnek, így ezek az árváltozások tovább erősítik a tankolási kedvet a nyári időszakban is.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








