A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Fontos vendégkörnek számítanak a magyar idegenforgalomban és vendéglátásban a brit turisták, a font gyengülése azonban negatív hatással lehet a turistaforgalomra - írja a Világgazdaság.
Noha nem Nagy-Britanniából érkezik Magyarországra a legtöbb turista, de a britek forgalmának a bővülése a legdinamikusabb - mondta Niklai Ákos, a Magyar Szállodák és Étteremek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke. A brit vendégek elsősorban a "buliturizmusban" fontosak:A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2014 első negyedévében 74 ezer beutazást regisztráltak az Egyesült Királyságból, 2016 első három hónapjában pedig már 126 ezret. Ezekben az időszakokban a brit turisták 9 milliárd, illetve 16 milliárd forintot költöttek a magyar szolgáltatóknál.
Niklai Ákos úgy vélte, Nagy-Britannia uniós kilépésének hatásait még nehéz felmérni, de a font gyengülésének hatására kevesebb vendég érkezhet az Egyesült Királyságból. Magyarország azonban még így is nagyon olcsó desztinációnak számít - mondta az MSZÉSZ elnöke.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








