Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Még tavasszal beszélt arról Gerendai Károly főszervező, hogy megerősítik az idei Szigetet biztonsági szempontból. Az egyik legnagyobb (látható) változás az lesz, hogy a beléptetésnél személyazonosság-ellenőrzésre kell számítani. Tehát csak valamilyen igazolvánnyal lehet átvenni a belépőt, azaz gyakorlatilag névre szóló lesz a karszalag.
Most azonban kiderült, hogy a két másik nagy szigetes fesztiválnál, a VOLT-nál és a Balaton Soundnál is hasonló intézkedésekre kell számítani. A rendezvények pénteken hivatalos Facebook-oldalukon tették közzé a beléptetés új menetrendjét.

Az új check-in folyamat (ami leginkább a repülőterekhez hasonló) úgy néz ki, hogy a bejáratnál, amikor a vócsert karszalagra cserélik a látogatók, a személyi igazolványukat vagy útlevelüket beolvassa egy ID szkenner - ezáltal nevesítésre kerülnek. Ezt követően kapják meg a karszalagjukat, amit rögtön fel is csatolnak a kezükre. Ez tehát azt jelenti, hogy a fesztiválokra csak személyi igazolvánnyal, vagy útlevéllel léphetünk be.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








