Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
A múlt heti áraknál 20-30 százalékkal olcsóbban kínálnak tunéziai nyaralást a magyarországi utazásközvetítők - írta szerdai számában a Napi Gazdaság.
Egyhetes utak már 60 ezer forinttól elérhetők Szúszába, abba a tunéziai városba, amelynek tengerpartján pénteken 38 embert lemészárolt egy fegyveres. Az egyik magyar internetes oldalon 85 ezer forinttól kínálnak tíznapos nyaralást korlátlan étel- és italfogyasztással - írta a lap.
A tunéziai szállodák árengedményekkel próbálják visszacsábítani a turistákat az észak-afrikai országba a múlt heti terrortámadás után. A magyarországi utazási irodák ezért olcsóbban tudják hirdetni csomagajánlataikat - mondta el a Napi Gazdaságnak Molnár Judit, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének alelnöke.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








