A közösségi médiában mindenki utazik és mindenki boldognak tűnik – de vajon tényleg így van?
A meteorológiai nyár első hetében melegszik az idő, jellemzően 30 Celsius-fok körüli meleg lesz, helyenként akár 32 Celsius-fokig is emelkedhet a hőmérséklet - derül ki az Országos Meteorológiai Szolgálat országos, középtávú előrejelzéséből.
Június elsején, hétfőn többórás napsütés várható, de helyenként kialakulhat záporeső, akár zivatar is (nagyobb eséllyel a Dunántúlon és az Északi-középhegységben). Többnyire mérsékelt marad a légmozgás, csupán zivatarok környezetében lehetnek átmeneti viharos széllökések. A legalacsonyabb hőmérséklet 11 és 16 fok között, a legmagasabb hőmérséklet 25 és 29 fok között alakul, a Dél-Alföldön lesz melegebb.
Kedden és szerdán napos idő várható, csapadék nem valószínű. Kedden a leghidegebb órákban 11-17 fok lehet. Nappal 26-30 fokig melegszik a levegő. Szerdán a legalacsonyabb hőmérséklet 12 és 18, a legmagasabb 28 és 31 fok között alakul.
Csütörtökön is sok lesz a napsütés, de helyenként zápor, zivatar is lehet. Északkeleten néhol megerősödhet a szél is. A minimumhőmérséklet 13 és 18, a maximumhőmérséklet 28 és 32 fok között valószínű.
Pénteken nagyrészt derült, csapadékmentes idő várható, de főként keleten többfelé megerősödik a szél. A leghidegebb órákban 12-17 fok lehet. Nappal 25-30 fokig melegszik a levegő.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Szombaton és vasárnap túlnyomóan derült, csapadékmentes idő várható. Szombaton a legalacsonyabb hőmérséklet 12 és 17, vasárnap 13 és 18 fok között valószínű. A nappali maximumok szombaton várhatóan 26 és 31, vasárnap 28 és 32 fok között alakulnak - olvasható az előrejelzésben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








